Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 





Možná někomu může připadat kritika této hurá akce s Galaktickou federací a Elenou, kterou tu provozuji, přehnaná a těm, kdo jí věřili, zraňující a šokující. Ovšem já mám důvody o nich zcela pochybovat a jsem hodně přesvědčená, že je to klika NWO.

Jednak prvním působením, intuitivním dojmem, toto je druh lidí, kterým nevěřím.

Jednak výroky typu:
"USA budou vést budoucí svět"
Já jsem v Euro-Asia spolku (Rusko, Írán, Orientální země a Slovani) a nikdy jsem si netroufla někde proklamovat, že "Rusko bude vést budoucí svět". Ač je to vlastně vítězná mocnost v současné válce.
Protože to není správná idea. Aby jeden stát vedl všechny, proto nikdo nebude prohlášen za jasného vůdce. Budoucí svět by už neměl hrát na vítěze a poražené.

Jednak vyjádření ELeny Danaan, že veškeré spojení do těchto dob, které se odehrávaly s mimozemšťany, je špatné a jen ona má to správné.
Spadla na hlavu? Kde má důkaz?

Dále jejich vyjádření, že "mají čip". Nemám čip, nepotřebuju čip. Moje komunikace s mimozemšťany je sice technologicky podpořená, ale jsou to technologie, které nepotřebují čip. Nebolí, jsou to jemnohmotné energie. Navíc telepatie je přirozená.

Další vyjádření Eleny Danaan - komunikuje s bojovou jednotkou se zázemím někde u Jupiteru, která spiritualitu neřeší a je podobná americké námořní pěchotě.
Co jsem zažila, spiritualitu řešily i bojové jednotky GF a hlavně - za předpokladu, že jsou někde jen nějaké obyčejné "mlátičky", proč by byli tím nejhlavnějším informačním zdrojem zrovna oni?

Další věc - jakákoliv spolupráce Galaktické federace s korporátními sférami je vysoce nepravděpodobná, natož z důvodu, že potřebují vyvinout nějakou techniku.
Směšný.
A to i z hlediska kosmického zákona, kdy vše by měl udělat člověk.
Pořád směšný.
A jeden solární blesk, který nás zničil, jsme zažili už 1973, tehdy se ovšem svět během milisekundy přeskupil a vznikl znovu a běžel dál, byl to Stvořitelský zásah.
Byla vůle kosmického vědomí, abychom byli dál.

Další vyjádření Eleny Danaan - od šediváků ji zachránila Galaktická federace, která ji následně nebyla schopná vyndat čip z hlavy.
Kde má záruku, že to byla Galaktická federace?
Bohužel a to je na tom to skličující, Galaktickou federaci mohli hoši od NWO snadno předstírat. Pokud unesli malé dítě a vystrašily ho šediváky, stačilo, aby přišel někdo o trochu normálnější, lidsky vypadající, vlídně se chovající, nebo to mohli být i mimozemšťani pracující pro NWO ... vše mohlo vypadat dokonale autenticky.
Ale sloužilo to pouze jako příprava těch unesených pro budoucnost, aby posloužily jejich zájmům.
Jakkoliv je to kruté, je to pravděpodobné a pro NWO velice snadno proveditelné.


Tolik ideových neshod s mojí Galaktickou federací, co se ve vyjádřeních té Eleny Danaan nachází, určitě není náhoda.

A co se týká další propagace paní Svobodové Křešové a jejího "Elena Danaan" pojetí Galaktické federace a mluvení o nich, ač to skoro určitě není Galaktická federace a poškozování jejich jména...
Tak to už je bohužel na jednotlivých provozovatelech esoterických a exopolitických kanálů a televizí, zda mají dost znalostí, zda se v tématu orientují, zda si o tom, koho tam zvou, něco zjistí.


Paní Svobodová Křešová je totiž evidentně v euforické fází, kdy miluje Elenu a kritickým rozumem a sebereflexí netrpí, proto se mileráda vyjadřuje i k věcem, ke kterým se vyjadřovat nemá a nemá k tomu sebemenší aprobaci.
Čímž myslím hlavně její výrok o mimosmyslovém projektu přenosu informací od Galaktické federace, tím mne namíchla a kdyby to neřekla, tak je mi možná i úplně volná.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter