Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 >

Takže po několikaleté dimenzionální válce, kdy čarodějové a další lidi ve spojení s Galaktickou federací nasazovali životy a bojovali nejenom o životy, ale hlavně duše, nejenom svých, ale veškerých obyvatel této planety ... zřejmě málokdo přežil, já jsem byla v r. 2021 intenzivně atakována "lidmi" tady na tomto webu, byla jsem pronásledována, bylo na mne podáno trestní oznámení kvůli ZKURVENÝM židům, a byla jsem extrémně vyčerpaná a non-stop jednou nohou v sebevraždě.


No ale přesto všechno jsem decimační rok plný deziluzí, rok 2021 přežila.
Pronásledování na tomto webu, příšerná deziluze z debility očkovanců a nacifikace našeho obyvatelstva, dále příšerná deziluze z odmítnutí mimosmyslového experimentu Galaktické federace, deziluze z lidí u Válkové a deziluze z Válkově ... pak deziluze z toho, že nikdo nectí slovanství, že jsou Češi proti Rusku...
deziluze, deziluze, deziluze.

Přežila jsem.

Kdyby ne, tak se proti tý hnusný odporný kurvě Andree Svobodové Křešové NIKDO neozval.

To zdůrazňuju, že by to nikdo neudělal.
Jednak protože nezná praktiky NWO a dodneška nějaký debilky plkaj, "že to by Andrejka neudělala, že v tom videu není ona" a jednak proto, že nikomu, kdo není v kontaktu s Galaktickou federací, jakékoliv mrvení mimozemské otázky nevadí.

Ale co, i když žiju, je to hovno platný.

S davama dementů nic nenadělám.
Tak tu máme zase sektářské debility jako z 90. let.

Debilky se sejdou u paneláčku v komunitní zahrádce, kde budou mít "bobule a jednoduché plodiny", (to je tak originální, ach, nebýt mimozemšťanů, tak to fakt neni, to ještě fakt nikoho nenapadlo a hlavně - to NIKDO ještě nedělá že????)

Další naivní debílkové se sejdou v poštovnách a budou chodit OTRAVOVAT lidi, který si budou ťukat na čelo, naprostým právem.

Žádná Gesara a Nesara není, je to projekt NWO.
Cokoliv reálného od skutečné Galaktické federace se dá očekávat, až bude Galaktická federace na zemi.

Tyhle porno kurvy a dementní inženýři z toho ale dělají idiotskou sektu, která naprosto zdiskredituje cokoliv alternativního a udělá z tématu mimozemšťanů i jakékoliv anti-globalistické kliky v očích veřejnosti trotly, hovada, vylízance.

Zlatá moje image - "schizofrenička"
To je ještě důstojný proti tomu.

No jo no, tak NWO ví, co dělá, oni vědí, jak zničit výsledky, jak zašlapat ty, co málem položili život a na odporný piedestal vytáhnout tlusté zkorumpované šmejdy a prostituky.
Oni to umí.

Tak hurá inženýři a porno čubky.
Jen zašlapejte naši práci i naději, jsme na vás strašně moc zvědavý.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter