Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Nehledě na záležitost, že Křešová, ač evidentně hrála v pornu, lže a ještě zastrašuje tím, že jako podá trestní oznámení "na tu paní, jak udělala fejk".

FUJ HNŮJ

To bych mohla popsat dlouhé strany plné znechucení.

Jakýkoliv právník, který by dostal porno kurvu na starosti, ji musí doporučit, ať žalobu stáhne.
Že na těch fotkách je prokazatelně ona a že u soudu by musela velice ponižujícím způsobem dokazovat, že ona to není.
Jedině ďáblův advokát by z neforemné porno Andrejky s buclatými prstíčky dokázal udělat nevinnou světici.

Na vlastní oči je vidět, že ta baba hrála v pornu.
A teď przní mimozemšťany.


Takhle totiž tyhle špíny od NWO běžně pracují a fungují.
Zastrašují. Přitom ve skutečnosti nemají broky.

Ve skutečnosti mají dost málo práce, protože tato technika zastrašování je vysoce efektivní.

Já jsem obyčejný člověk, nemám žádné extra buřty známé nikde, jsem čistá, maximální můj hřích je ten, že hulím trávu. Jinak jsem nezkorumpovaná a čistá - proto jsem v kontaktu s Galaktickou federací.
Taky jsem přecitlivělá, vysoce senzitivní a vysoce paranoidní.

Kdybych v tom už neuměla chodit, jako citlivá dušinka bych se zalekla výhrůžky ASK a někde se třásla strachy, že kvůli soudnímu líčení budu muset jít na povinnou popravu na psychiatrii.

Toto zabírá na absolutní většinu čistých, nevinných duší.

Jenže já už jsem za roky docela otrlá.

Tak co bude ta špinavá kurva ASK dělat dál?
Komu chce ještě vyhrožovat?




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter