Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.9.2022 >


Celý komplot s Gesarou Nesarou, který valí Ing. Tichý, systém "poštoven" a do toho ASK nejdřív s Elenou Danaan a Elonem Muskem, nyní "Aurím" ... já to nesleduju naprosto všechno, protože se to nedá poslouchat.

Ale na to, jak de facto zakládají sektu, hodlají obtěžovat lidi, naprosto diskreditovat veškerou tu věc v očích veřejnosti, na to, jak si myslí, že jsou revoluční ...

Kde mají jediný důkaz pro své žvásty?

Jak jsem viděla část přenosu s Ing. Tichým, dvěma Martiny a ASK a ještě nějakou ženskou, co měla nedávno ASK na Zprávách z Galaxie, tak jsem to neposlouchala celé.
Ale v těch chvilkách, kdy jsem se věnovala něčemu jinému, než zabíjení Křešové, jsem vyposlechla, že vlastně je to takové nijaké.

"Že je vlastně otázka, jestli to má cenu", "měla by vzniknout veřejná diskuze mezi členy", že teda zatím jsou chudinky utlačovaný, ale stejně URČITÉ ta Gesara Nesara nastane ...

to myslí vážně?
Uvědomují si alespoň okrajově, co to jsou globalisti NWO ?
Že sundat tento systém opravdu nejde zvládnout bez mimozemské pomoci?
Pro kterou je nutné, aby tato civilizace s nimi VĚDOMĚ a na CIVILIZAČNÍ úrovni spolupracovala?
A že oni tomu svým tupým sabotážním jednáním brání a celou věc brzdí a odklání špatným směrem?

Stejně tak celá Elena Danaan - s Thor Hanem sjíždí bary v galaxii, kde má aspoň nějakou fotku?

Pavel Roško se s mimozemšťany údajně skutečně znal a NĚCO se mu vyfotit podařilo, jako i mimozemšťany, ne jen lodě. A rozhodně nevykládal takový kolaborační nesmysly, jako Elena Danaan.
Je to sice dost "vetché", nebo těžko určitelné, že jsou to skutečně mimozemšťani, jako osoby, na jeho fotkách, ale já mu věřím, že toto nejsou podvody.
Protože vím moc dobře, že mimozemšťani z GF nejsou zrovna naklonění tomu se nechat fotit.

Prostě na to mají nějakou stanovu, že ne.
A dovolí to do určité míry skutečně jenom maximálně jim otevřeným, chápavým a čistým jedincům bez postranních úmyslů, jakým Pavel Roško určitě je.

Je to stejný princip jako s tím nebem - oni tam lítají, ale lidi je masově ignorují.
Čekají invazi, nebo bombastický přílet nějakých egyptských kokotů, ale že by je zajímala realita, to ne.

Kdyby náhodou někdo přinesl autentickou fotku, dvacet "odborníků" ve službách NWO ji označí za jednoznačný podvod a výtvor filmového studia.

Tak k čemu?
Proto se drží "v mlze".
Je to paradox, ale tím spíš potvrdí svoji realitu.
Ve válečných dobách si nemohli ani dovolit dávat o sobě větší důkaz.
Důkaz je závazný - já jsem dostala důkaz, opravdu funkční důkaz až v lednu 2021, ty fotky, co jsem uveřejnila.

Je to kvůli tomu, že toto si nemohou dovolit udělat psychickému mediu, dát mu důkaz, pokud jakkoliv hrozí, že se budou muset ještě stáhnout a celý kontakt přerušit.

Celá věc je prostě složitější, než si běžný blbeček myslí.

Tak když chce ASK s Tichým dělat revoluci, kde mají důkazy?
Když si troufají oslovovat desítky tisíc lidí a jednají v podstatě v sektářském vzoru, který jsme na našem území viděli už hodněkrát.
Jsou na úrovni Svědků Jehovových, je to pouhá víra, bez důkazu.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter