Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já bych řekla, že jsem se svým vystupováním proti ASK spadla pro masu tohoto publika mezi zoufalce, co nespravedlivě a podle napadá andělíčka Andrejku, že jsem zlá a sprostá a za každou cenu chci přebrat publikum pro moji Galaktickou federaci.

Že tak si to normálně lidi jako vysvětlují.

Asi jo.

Takže se tu rozjede nějaká úchylná sekta a celá mimozemská otázka zapadne.
Bude už navždy považována za věc hloupých a uhozených lidí.

Nic už nemůžu dělat.

Máme všechno, už nám vůbec nic nechybí.
Mimozemšťani vyhráli, potenciál chápat bychom měli mít. Potenciál jednat taky.
Máme vše, naprosto vše, nic nám nechybí.

Co ale není, vůle.
Vůle pochopit mimozemšťany, vůle pochopit NWO, vůle pochopit, že je to realita.
Vůle dívat se na nebe, vůle se zajímat.
Nic z toho není.

Náš národ je až extrémně divně zhypnotizovaný, nebo je u nás pravdu extrémně dementní a zadlužené obyvatelstvo, ale ta debilita už mlátí o zeď.
Je to nesnesitelné, dlouhodobé.
Ta neochota jakkoliv zabrousit dobrým směrem a za každou cenu vyhledávat křivé úchylné cesty vedoucí do zkázy.

Neochota vidět a chápat manipulace globalistů.
Neochota pochopit mimozemšťany.

Dobré věci se nedají dělat proti vůli davu.

Takže GF nezajímá skoro nikoho, protože NWO absolutně vypudilo reálné osoby ve vztahu s GF z veřejného prostoru a nasadili hnusné porno zrůdičky, které převzaly veškerou pozornost a iniciativu.
ASK od začátku bleje nehumánní sračky a má podporu.

S tím nemá smysl se prát.
Prostě Češi jsou křivé amorální zrůdy, co mají v hlavě nastláno debilitou.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter