Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Takže nejdřív musí naše dementní, obzlášť ta "duchovní veřejnost", jak definitivně ignoruje mimozemšťany z GF i hrozbu NWO, hezky plnou vahou ksichtem narazit do zdi.

Pak ty probuzený duchovní zmrdi snad konečně pochopí, že NWO není výmysl schizofreniků, že jim naprosto reálně hrozí, že oni svým stupidním slepičím mozečkem tu organizaci nejsou schopní jakkoliv přechytračit a že jediná možnost je zavolat si mimozemšťany z GF.

Pak všechny ty slepičí mozečky, co "se udržují ve vysokých frekvencích a lásce" konečně budou muset zavřít své hloupoučké zobáky a otevřít svá líná očička.

Jen ať mrznou, jen ať je jim zima, jen ať se přes zimu projeví naše vláda poslušná SSáckým USA a sudeťáckým germánům, ať tyhle ezo chcípáky pěkně namočí do zimy, hladu a pak přísné organizace digitálního koncentráku.

Ať tahle zkurvená pakáž plnou vahou narazí do zdi. To by bylo super!!!
Bez toho, že začne natvrdo nabíhat NWO, tahle rozmazlená vydržovaná vrstva totálních kriplů nikdy nezabere.

Možná, že je NWO tak chytrý, že si to uvědomují, vždyť tyhle ezoterický lidičky, jak jim od držky padaj sračky, no to je to nejlepší, co mají.
Takoví namyšlený kriplové, jak mají problémy se svým "duchovním egem" vždycky velice rádi podrazí nohy skutečným bojovníkům.
No protože jsou slepičky, úplně vydudaný kriplové.

Co je platný, když jsme vyhráli válku?
Vždyť to nikoho nezajímá.
Česká veřejnost je líná i zvednou držku a dívat se na nebe, připustit si, že vůbec něco hrozí.

To, že mi někdo poděkuje, už jsem vzdala - no co, jsem z lodi a na misi, já se z toho neposeru, že mě tu nikdo nepochopil, je to tu holt idiotský.

Ale přes co vlak nejede, tak přes to, aby si veřejnost neuvědomovala, že jim tu hrozí nějaký SSácký režim NWO a mají pocit, že to je výmysl psychopatů a propaganda Ruska.
Možná NWO ví, že když se projeví natvrdo, otevře oči českým dementům, tak to bude u nás šolichat.
Na tvrdý pokusy mají Čínu.
Tady budou vodit vypatlaný ezo kundy v pohodovém klidném kroužku a mezitím odpraví skutečnou opozici, pak teprve zasadí úder.

I když nevím, jestli kdyby zasadili úder, si něčeho ezo kundy vůbec u nás všimly.
Jejich mentální rozsah je tak malý, že se nikdy nebudou dotýkat hranic, tak si toho asi ani nevšimnou, že už jsou v koncentráku.
Určitě budou šťastný, že mají bezpodmínečný příjem a že jim někdo výměnou za jejich svobodu škrtnul jejich obří dluhy, které si nasekaly svoji idiocií, ničím jiným.
A Andrejka jim bude dělat duchovno.

Už abych byla z tohohle prasečího světa pryč.
Hovada zkurvený Češi.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter