Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ať jdou všichni ti mudrci se svým zjebaným egem nebo neegem do hajzlu.
Všichni mají jen plnou držku falešných proroků, ale když se jim před očima prohání porno Křešovka, tak drží hubu.
Když jsou tedy tak moudří, že si můžou dovolit otevírat hubu na kde koho a neustále mrvit mimozemský projekt, když tedy nepotřebují mimozemšťany a jsou tak posraný, že si nedokážou připustit že rádio a volty do hlavy nejsou "projekce vlastní mysli" ... proč tedy nepřevezmou otěže a tu společnost z těch sraček nevytáhnou?

Nebo oni jsou tady jenom od toho, aby duchovně hezky rostli?

Úchyláci zjebaný, na jejich roztomilý duchovní růst jim sere pes, do hlavy tu všem mlátí 5G, nabíhá technokratická digitální totalita, dějí se zvrácenosti před očima, národ je tažen do hajzlu bandou kolaborantů a oni mají na starosti jebat do tzv. "falešných proroků"?

Ať už si nikdo z těchto ezo chcípáků nezkouší brát do držky mimozemšťany.

Nevyznají se v tom, jsou z toho posraný, nechápou ani základní magickou realitu, když si namlouvají, že "matka země", nebo "reptiliáni" jsou projekce, ignorují realitu na nebi ...


prostě do hajzlu, co si o sobě myslíte?

Držte držky a neopovažujte se cokoliv posuzovat, když tomu nerozumíte.
A opovažte se ještě někdo vy slepci idotský pomlouvat jakýkoliv oficiálně ohlášený projekt Galaktické federace.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter