Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Jako psychické medium ve spojení s mimozemšťany bych měla být vycukaná z výpovědí jiných psychických médií, které dokonale nesouzní s tou mou.

Nic takového se ale neděje, protože to, co je u nás "na trhu", mi nekonkuruje vůbec nijak a jiné výpovědi, než moje a Válkové a Ebe Olie a "Renaty" nejsou.

A co jsem tak velice mlhavě a okrajově zažila, ve skutečnosti to vypadá spíš tak, že kdyby všichni lidi v kontaktu s mimozemšťany řekli skutečnou pravdu o realitách, jak je navnímali, tak by to bylo bohaté a různorodé, ale společné znaky a pravdy by se našly.

A když má nějaký kontaktér zážitky úplně jiné, než já, což se stejně moc neděje, protože těch výpovědí je málo, od skutečných kontaktérů, ne insiderů, tak mě to až tak neirituje, je to zvláštní.
Válková je Drak, tak se jejími výpověďmi už nevzrušuju, Ebe Olie jsem nikdy nebrala vážně a "Renata" z exopolitika.cz má vjemy jednou za týden pár vět, čili je mi to taky dost jedno, co zase Ptaah vytáhl za hovadinu.
U jiných psycho médií jsem schopná pochopit, že maximálně se jedná o nějaký příjem informací, který se mnou nesedí, ale ta osoba za to nemůže a na osobu nemám vztek, ač by mě daleko více potěšilo, kdyby měla sama od sebe příjem informací, které jsou podobného ražení, co mám já.


Co mne ale vyloženě vytáčí, to jsou tyto fenomény:

ASK a Zprávy z Galaxie - hozené vidle do věci, sabotáž, práce NWO, výsměch mimozemské otázce, vyloženě SSácké politické zaměření, nechutnost, drzost do očí

vědmy, co se serou do mimozemských projektů, ač samy nemají napojení - Namu (po smrti), Iša (živá), Týna a jiné ...
po tom, co umřela Namu musím říct, že se všechny tyto debilky s "Galaktickou radou" a podobnými velice pochybnými spojeními odmlčely, protože vyčuly, že by taky mohly schytat po hubě.
Všelijaká posměšná vyjádření takových různých léčitelek, šamanek, vědem, na adresu mimozemšťanů a lidí ve spojení s mimozemšťany ve velkém ustala.
NAMU si dovolila poškodit galaktický dimenzionální jištěný mimosmyslový projekt.
Zaplatila životem a po tom, co jsem začala vidět hodně rudě a začala proti těmto idiotkám podobného typu jít, zdá se zavřely zobáky a jsou opatrnější.


No a třetí skupina, která mne vytáčí, jsou všeobecní mudrcové a mystici bez záběru.
Zelenka, Leinveber atd. Ti mají neustále plnou hubu toho, co je všeobecná moudrost, jedno klišé a rozumové stanovisko střídá druhé, jedno odsouzení a vymezení se vůči tomu a tamtomu střídá posměch nad něčím úplně jiným.
Sami melou z hladu a z jejich keců je znát, že NEVÍ, NEZAŽILI a NEUMĚJÍ.
Kontaktéři s mimozemšťany jsou oblíbený cíl těchto idiotů, vždy, když nemají co žvanit a potřebují si otřít boty.

Jenže naše realita je mimozemskou otázkou nabouchaná a když CIA a NWO obecně svírá veškerý politický a veřejný prostor a zločin je jediný platný zákon, tak mají mnohem větší šanci se domluvit s vybranými jedinci telepaticky a pak ty jedince nechat, ať rozšíří zprávu.

Jen si utírejte podrážky šmejdi.
Kosmické zákony fungují.





<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter