Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.9.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

NWO má mapy lidské psychiky, na které si já musím velice bolestivě přicházet.

Protože mají lidi problémy pochopit, že existují mimozemšťané a že mystika a lidská duše, její čistota, vědomí, svědomí, ryzí uvažování jsou velice důležité, tak vzniká neuvěřitelný protitlak vůči mimozemšťanům.

Obrovský tlak v tomto směru vyvíjí mystici a esoterici, pro které je toto absolutní konečná jejich omezených schémátek a živnosti založené na iluzích.
Neuvěřitelný protitlak pochopitelně přichází od křesťanů, ale i od jiných, nikoliv přímo křesťansky orientovaných.
Pro ty jsou všichni s jakýmkoliv spojením, HLAVNĚ tím mimozemským, oběti, poškození lidé, blázni, falešní proroci, schizofrenici atd.
Protože že by se chtěla mimozemská civilizace spojovat s lidstvem, to je přece URČITĚ NEMOŽNÉ a žádné NWO podle těchto není a kdyby bylo, je to vůle boží a je špatné s tím chtít bojovat, i s vyfocenou flotilou nad barákem, to totiž může jenom DUCH a PÁNBÍČEK.

Tito vedou esoterickou scénu, rejžují za svou omezenost neuvěřitelné prachy, hovno umí, všemu jenom škodí.


Další skupina nemá ani mystický záběr, takoví mají problém pochopit spirituální stránku mimozemských civilizací, jejich hlubinné okultní přístupy, jejich komunikaci s živými planetami, bytostmi, silami, hvězdami, nedokážou pochopit základní kosmologii téměř ničeho.

ALE nedělá jim problém uvěřit, že když mimozemšťani, tak star wars mlátička. Když někdo "dobrý", tak americký miliardář.
Nedělá jim problém uvěřit, že spousta mrtvých osobností je nastrkaná v klobouku, odkud vyskáčou, až nějaká "Aliance", sestávající z osobností, které se k tomuto fenoménu NIKDY NEVYJÁDŘILY a kolikrát JDOU PROTI SOBĚ, samozřejmě a s úsměvem udělá převrat.

Nejlepší byl v tomto ohledu útok Bizona na Kapitol, po kterým se k celé věci Q-Annon Trump nijak podpůrně nevyjádřil a celý Bizon skončil ve vězení a Trumpík pro něj NEHNUL PRSTEM.

Podle mých zážitků Trump s GF do určité míry spolupracoval, ale byl to padlý Drakonián, tzn. původem Drakoniánská bytost, která se rozhodla vrátit ke Stvořiteli, proto spadl ve své linii dolů až na poslední nejnižší post, který obývá - což je D. Trump.
A ten vyfasoval emeriku k záchraně - typické pro Drakoniány, kterým je vše dost u zadku. To odpovídá.
USA se zachraňuje dost blbě.

Když Alžběta sešla věkem, nebo konečně se jim hodilo vytáhnout ostatky, tak je to jasný důkaz, že NWO padá.

Mezitím samozřejmě víme, že 5G už je hodný, protože Elon Musk má všechno kvantový, i péro, takže už je to bezpečný a Aurík nám potvrdil, že chemtrails už jsou zdravý a můžeš je používat jako osvěžovač vzduchu ve spreji.

Takže čeho se bát, že.
Vždyť je tolik hodných milardářů, Aliancí, chcíplejch babek a všehoznaalých mystiků s přehledem, že to všecko všecičko bude určitě výborný, to ani jinak přece nejde.


Zdůrazňuju, že veškerý ten bordel, který jsem pojmenovala, se dá doopravdy velice dobře shrábnout do diskreditační, zesměšňovací a znevažovací hloupé sekty, jak nám předvádí ASK a Tichý.
A to klidně můžete i hrát v pornu, nema problema.

A ještě více zdůrazňuju, že veškerý tento rozkládací a ničící bordel vznikl kvůli strachu a neochotě přijmout a pochopit skutečné mimozemské civilizace.
Kdyby tento strach nebyl, všechny tyto debility jsme si mohli odpustit a šlo by se rovnou k věci.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter