Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > čtenář> 

Úplně nejmocnější ochranné a uzdravující kouzlo, které v tom všem existuje, je z mého pohledu spojení se Stvořitelem a planetou Zemí/Tarrou/Gaiou/Ardou, ve středu planety, v srdci. Je to ten archetypální přístup - spojit nahoře i dole, nebe a zemi.
To funguje.

Je to mocnější, než samotná GF.
Je důležité mít na prvním místě sebe a čistotu spojení se Stvořitelem, já toho dosahuju formou "žádosti" o prošetření, že musím mít čisté srdce a vždy si uvědomit, že nejvyšší rozhodovací slovo má Stvořitel, že ten rozhoduje, co bude a nebude, že člověk musí být ochotný vždy podléhat kosmickému zákonu a mít tuto instituci v úctě.

Na ten princip jsem přišla pomocí obranného a bojového stavu, kdy jsem přišla na věc, že když "zavolám" černou díru nekonečna a postavím se do jejího středu, nepřátele začnou umírat.
Když jsem to zkusila poprvé, byl to hazard a nejšílenější věc, kterou jsem kdy udělala - a řekla jsem si - jen Stvořitel rozhoduje o mém bytí a nebytí, za okamžik nemusím být a přesto se nebojím a žádám o spravedlivé rozhodnutí, jestli zabije mě, nebo nepřátele. A "zmizela jsem" ve smyslu osobnosti a ega a v tom přímém propojení, které vyžaduje čisté srdce se nebát nechat se provětrat Stvořitelem, je člověk úžasně silný a mocný.

Časem jsem přišla i na opačnou fázi téhož a to je vyživující, podpůrčí, světelná fáze, která je "pro nás" a skutečně je to finální řešení, že naše srdce začnou tak silně tíhnout k míru, klidu, harmonii a lásce, čistotě mysli, myšlenek, že zmizí vše špatné.

V bojích dimenzionální války jsem ale nedokázala být tak v klidu a používala jsem spravedlivý hněv a nepřátele zabíjela, bylo to správné, šlo o vesmírný vir, který nás chtěl definitivně zlikvidovat.

Nyní jsme už ve více uzdravovacích fázích, takže militantní bojové situace ubývají, ale přesto se stále vrací.

Spojení se srdcem planety je stěžejní, je to stabilizace v času a prostoru, v příslušnosti, skrze planetární jádro prochází silné vesmírné vlivy.
Je povahou milující a laskavá, vlídná a radostná, velice podpůrčí, ovšem dokáže být i démonická hněvivá bohyně. Rozhodně ale nemá smysl se její duše bát.


To je základní - vztah se zemí i nebem, s nahoře i dole.
Poskytuje to základní duchovní stabilizaci a pomoc.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter