Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pracičkovatý díl porno kauzy anděla z Prackovic Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.9.2022 (15:20:02)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.9.2022 > Kiki_> 

Právě, on když si člověk představí planetu s tolika lidstvem s tak blbým uvažováním, je mu jasné, že toto do budoucnosti neprojde.
Já pořád doufám v to očkování, že to je ten základní řez, je to to nejspravedlivější, co jsem kdy viděla, kdyby to měl být ten mezník, který vše vyřešil, byl by to nejgeniálnější tah kdy vůbec.

U nás to vzalo 2/3 obyvatelstva, těch, co tíhnou k mainstreamu, hrozba totality je netrápí, nacifikace je nestresuje.
Předtím uvědoměle chodili na jehlu, potom uvědoměle mektali ukrofašismus.

Kdyby chtěli zdechnout, jedině super.
Bylo by po problému.
Jenže jak víme, to by bylo pro živoucí realitu příliš elegantní a předvidatelné, takže se do toho možná zapojí i nějaké nálože na raketách, až ruský lid řekne: dost Vláďo, máš rakety.
To řekne pravděpodobněji, než jenom "dost Vláďo".
Taky se může přidat nějaká ta přírodní pohroma.

Když si představím USA, jak tam stanují na chodnících, mají cenově nedostupné bydlení, jsou morbidně hloupí a obézní, nakrmení jejich dementními kecy "jak to zvládnou", jak žijí nezdravě a dravě a ve stresu a nechávají svoji zrůdnou vládu ničit další a další národy po celém světě ... tak si taky neumím představit, že tam naprosto stejný bordel bude i za 20 let.
Nebude.

"Gender" matlací agenda je zločin, na tom je vidět, jak chtějí, aby vypadal budoucí člověk - dezintegrovaný bezpohlavní vystresovaný a traumatizovaný otrok, ideálně neplodný.
To jsou úchylárny vesmírného viru.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter