Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Knihou mého osudu
Autor: origo (Občasný) - publikováno 11.9.2000 (18:58:29), v časopise 14.9.2000


bangabasawa (Občasný) - 14.9.2000 > "Krajina za obrazem"?...snad nějaká paralela s Alenkou v říši divů. I ta kniha mi připomíná "Neverending story". Víš nějak mi chybí, to co bylo v té knize. Člověk nemění život jen tak pro nic za nic. Katarzi působí vždy něco silného, co svou silou převrací vše to, co člověk do té chvíle dělal, jak myslel. Nemyslím si, že svět "před obrazem" je vždy šedý a plný nepochopení. Naopak, svět "za zrcadlem" může být docela dobře mezi námi a taky je. Není potřeba hledat knihy ve kterých jsou moudrosti. Už jsem to tady někde psal. Ty moudrosti jsou jen patníky, které vymezují naší cestu, ale to své si musí odšlápnout každý sám...
Jinak je to docela dobře napsané.Trochu tam postrádám obsah, něco, čeho bych se chytil. Věta "Ach, jak je to dětství daleko!" a jiné jsou sice toporé, ale jinak dobrý.
Body: 3
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli bangabasawa
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter