Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Učení-mučení
Autor: Tina (Občasný) - publikováno 18.6.2003 (22:38:30)


Miroslav Langer (Občasný) - 19.6.2003 >

Forma ? Jazykově ujde, nesnesitelné je to neustálé přehánění (já vím, je to úmysl, ale v okamžiku, kdy napíšeš, že se "děti musejí několik hodin denně učit", to už není přehánění pro forma, to je už balamucení a překrucování). A přeháníš i graficky (s tím "p o k u l h á v a t").

 

Obsah ? Nesmysl. Je to právě naopak, na vzdělání se teď hledí mnohem méně než na praxi a často se vyplatí vykašlat se na školu a ty čtyři roky strávit v praxi - a pak ať tam přijdou ti absolventi, kteří nebudou vědět, co je v jakém patře, jak se vyplňuje který formulář a za kým je třeba s tím formulářem zajít...

 

Drobný odhad: Jsi studentka, která se zrovna chystá na zkoušku. Až budeš po studiu hledat práci, nebo pracovat, najednou zjistíš, že máš sice titul, máš dost znalostí, máš dokonce dost dovedností a talentu - a přece je Tvůj šéf v práci pořád opilej a Ty ne a ne ho přeskočit - a ve vzdělání to nebude, ne ne...

 

P.S. Kdyby chtěl Beethoven hrát v nějakém orchestru, musel by se nejdřív naučit hrát na něco jiného, než je klavír...


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter