Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)


Čtenář - 28.7.2003 > Moonlight, víš, co se říká: "dvakrát měř a jednou řeš". No ano, ono se to lehce říká, když jsme plní emocí, když se nám právě něco nepěkného děje, když nám právě někdo zbořil hrad z písku, na kterém jsme tak dlouho pracovali. Když pominu Romanuv channeling pomocí ..... látek, dělá to, jak to umí. Každý se snažíme, jak to nejlépe umíme. Já tak strašně nerada debatuji o duchovnu, snad právě pro toto. Co jsme to za hledající, když poukazujeme na cizí chyby, když ve své podstatě si za všechno můžeme jen sami svým vlastním přičiněním, ze jsme se do toho dostali. Jakým právem soudíme druhého ? Ani Bůh si to nedovolí. O channeling se zajímám, ale rozhodně Romanuv je jen jeden směr pohledu na věc. Když už se o něco zajímám, snažím se hledat různé zdroje a z každého si vzít to, co mi sedí. Kdo neprožil, nikdy neporozumí, a to v duchovnu- channelingu platí dvojnásob. Kolikrát se mi stalo, že jsem odsoudila, pak po pár měsících jsem teprve dozrála k pochopení, že vlastně ten dotyčný měl pravdu. Já jí tenkrát nepochopila, protože nebyla otevřená brána k pochopení.

Nejspíš jsi dostal pěknou lekci k tvému dobru od andělů. Vždyt to jsou tak láskyplní bytosti světla, dopřejí každému, co si zaslouží, nebo oč požádá, dle toho, jak vytváři svou realitu svým myšlením.

Já myslím, že se ti tato kritika rozleží ve tvém srdečním centru a pak si z toho vezmi ponaučení pro sebe. Místo kritiky spíš poděkuj za tuto zkušenost, protože nebýt jí, tak se ti nerozsvítí do té úrovně, kam zrovna potřebuješ světlo dostat.
Tvoje kritika nemá veliký výnam, spíš jen dopomůžeš hladovým psům, kteří si na tom pochutnají a účinek ? .... ten visí ve vzduchu.

JA JSEM
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter