Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)


čtenář Mnohost - 28.7.2003 > Neberu to osobne na sebe - to by jsem sam nesmel mit s Palkou dost svych problemu aby jsem se ho zbavil. Je to neuveritelna stenice. Jenze Palka je Palka ale on neni channeling. Dokonce to ani nevymyslel, jedine co dela ze to propaguje jako "svou metodu"... Jinde proste neuspel tak se snazi alespon tady.
Co se tyka channelingu tak s nim mam prilis mnoho zkusenosti nez aby jsem nevidel co a jak je tam spatne. Ale to mi dava moznost zaroven videt co je spatne v tve kritice a co jsi nepochopil. Na to kvaka Palka klidne zapomen, jen si honi ego. Ta skutecna prace je sama za sebe, se svym osobnim mistrem, bez Palku, inspektoru a sefinspektoru.

ad "dotlaceni k publikaci" - to je jen tvuj osobni problem ze se nechas vlacet blbcem ktery te chce jen zneuzit pro svou osobni slavu. Sorry ale tak to je. To neni jeho chyba ale tva.

ad "separace mystickeho jadra" - s timhle souhlasim, da to praci ale da se to udelat. Jen proste musis zustat sam sebou - jako ve vsem. Ostatne kterykoliv z chann mistru te k tomuhle bude tahnout.

ad "prijeti meditaci atd" - bohuzel pravda je ze na tyhle veci nepotrebujes zadne drogy. Pouzivaji se jen tam kde jsou "vstupni lidi" proste natvrdli natolik ze to nedokazi sami - tedy to odsunuti ega. A ty fraktaly atd - to jsou skutecne jen obrazy, je to o tom ze Palka a pod ve svych meditacich chteji zazivat "bozske vireni, jednotu a obrazy" takze je taky zazivaji. Nic vic v tom neni. Co chteji to dostanou. Az budou chtit neco co jim k necemu bude misto tohodle kaleidoskopu tak to taky dostanou.

ad "silna dualni meditace" - ani pod jeho "vedenim" ani pod nekym jinym. Tohle je tvoje riziko se kterym jdes do kazde drogy. Za zrychleny pohyb platis. Jestli si myslis ze normalne se to nedeje tak jsi mimo. Jen je to vice rozprostreno v case takze to ma relativne nizsi intenzitu.

ad "tisnive procesy" - jo tady se da jen rici "co mas v podvedomi to holt stejne budes muset vybagrovat" - tomu se proste nevyhnes - jinak budes zase jen dal postavat na miste ci maximalne budes bagrovat nejak pomaleji. Ale nic jineho nikdy nebude. Bohuzel Palka ti neporadi jak s tim pracovat atd. Samozrejme existuji postupy co a jak s tim udelat. Jenze to je o osobni kreativnosti a ne o poslouchani uzvaneneho debila :((

ad "hadi sila" - sorry ale to zevseobecnovani neni dobre :) Ja si s tim treba poradim. Stejne jako jsem si s tim poradil u sebe a sam. Neni to zase takovy problem, jen se musi opatrne ale rozhodne pracovat...

ad "traumata" - jasne - no ta holcina je psycho sama o sobe. Nepral by jsem ti s ni blizsi seznameni. Ale obecne je to porad o tomtez - kdo ma v sobe sebeublizovani a otevre si podvedomi tak co asi nastane? No zkus si odpovedet. Zase to neni zalezitost techniky ale toho kdo to pouziva/vede - je to jejich odpovednost.

ad "pouzivani latek naplanovano az do smrti"????? Coze? :)))))))) Tak tohle jsem predtim prehledl :))) Tak ted jsi me ale opravdu rozesmal :)))))))
To je opravdu zcela mimo :)) Potkal jsi nekdy nekoho normalniho mimo Palky atd kdo dela chann? :)) Asi ne, jinak by jsi tohle nerekl.

ad "meditace": o tom uz jsem mluvil - co chteji to maji. Chteji obrazky tak maji obrazky. Nic vic.

ad "rozhovory nejsou pravda" - zase zevseobecneni :( Jak ty muzes vedet ze to neni pravda? Dokazes sledovat to co druhy proziva? Dokazes ridit jeho mysl? Ne? Tak tohle neprohlasuj. Ja to umim a pouzivam a vim ze z toho leccos funguje. A jak to mam overeno? Prostou praxi - jednoduse podle stromu poznas ovoce. Me je jedno jestli mluvim s Vencou nebo s Pepikem - vysledek je jako by jsem mluvil s tim s kym mam takze vic neresim.
Mimochodem INRI ma tady jiny vyznam, ale to asi nechame byt, to neni nijak dulezite...

ad "ponor": kolem toho se toci jenom Palka. Co chtit po inzenyrovi co jedne co dokaze je zarazovat knizky v knihovne a kdysi letat na kridle? Odkud si myslis ze jsou ty nazvy funkci a jeho tihnuti k procentum a cislum?

ad "leta meditaci": :)) Ale ony skutecne nic znamenat nemusi :))) kdo ti rekl ze musi?

ad "Weinfurter" - a kdo rekl ze on neni neco podobneho jako Palka? :) Tady proste neni nad osobni zkusenost - zkus evokaci a uvidis sam s kym jednas. Do te doby prosim nech papouskovani jinych autoru. Stejne snadno se ti totiz stane ze te nastve Weinfurter a zahodis ho stejne snadno jako Palku :) (jo skutecne jsem tohle zazil takze vim ze se to deje)....

ad "hiearchie" - ty pokud vim pochazeji z knihy duchu. Zda se ti snad tenhle zdroj "malo oficialni"? Mimochodem deleni nirvanickych stavu je zalezitosti i jogy - ty "nizke" lze totiz dosahnout jen jednoduchym dechovym cvicenim :) Ty vyssi - tam uz je to slozitejsi.
MImochodem jak moc jsi pokrocil v buddhismu? Vis ze je to ta nejnizsi forma z tohoto smeru nauk? Zrovna ta ktera moc nepocita s tim ze by jsi nekam i dosel? Az to zjistis tak zkus spise ty formy urcene pro skutecnou transformaci a nebo primo ty nedualni formy.

ad "Palka" - jo je to blb se superegem ktery ma v tomhle jedinou moznost jak se nejak prosadit. Doma je pred manzelkou pidimuzik, dcera ho nesnasi jak rozslapnutou krysu a ani se ji nedivim. V praci je jen ten posledni nekde v rohu a tak mu zbylo jen tohle. Co by jsi chtel?

No to by snad stacilo. Stejne jsem se nejak rozepsal moc - obvykle mi vubec nestoji za to na tyhle reci nejak reagovat. Mam za to ze ten dotycny kdyz bude chtit tak prohledne sam a kdyz ne tak taky dobre.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter