Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o channelingové mystice Romana Palky.
Autor: moonlight (Občasný) - publikováno 25.7.2003 (18:44:58)


čtenář Robinsonka - 31.7.2003 > Člověk, který došel k určitému poznání pravé podstaty všeho, co kdy bylo, je a bude, nazveme ho "ten, který poznal". Je nanejvýš velmi naivní si myslet, že ho pochopí člověk, který je zvyklý od mala žít ve svých iluzích a na skutečnosti kolem sebe pohlíží velmi mlhavým způsobem. On tomu říká, že vidí, ale to co vidí, je jen zlomek pravé skutečnosti. Mám obavy, že ve směs jsou tu příspěvky lidí zamotaných ve svých iluzích, protože člověk, ten který poznal ví, že jakákoliv slova k tomuto článku jsou k ničemu. Jeden se baví o koze a druhý o voze. Těžko se dá vysvětlit něco, co se pouhým okem poznat nedá a je strašně málo těch, kteří mají odvahu se podívat do jádra věci ..... Přeji vám všem, aby se vám alespon malinko otevřeli oči za svůj nynější kratičký život, abyste dokázali žít v lásce a pozorumění mezi sebou, abyste uslyšeli hlas Boží, když k vám promlouvá a žádá o procitnutí, aby vaše duše prozářili celý vesmír :)))))))))))
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter