Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vodováhání
Autor: Kelly (Občasný) - publikováno 2.3.2004 (19:47:30)


 surel (Občasný) - 9.3.2004 > Kelly> Asi se teĎka pěkně ztrapním ale za pokus mi to stojí.
Já nevím jestli to je ze života, nebo ne. Takže se to těžko chápe, jestli to má být jako autorské nebo jaké. Řekněme že tak to chápu – jako vypovídající o autorovi i když ve tvém případě, jak tvrdíš si většinou vše vymyslíš.

Něco skončilo a něco začalo
v hlavě se ti to převrátilo
a co ta voda co je v právu .... co o ní já!!! mám nevědět. (že to spíše mělo skončit někde ve vodě? ŽE v té hlavě je prázdno, je to zase o nějakém chlapovy (tedy spíše jeho archetypu animusovi?) celá báseň!!!???) – aspoň to by napovídala další sloka, že seš prostě v háji, jak se s tím vyrovnáš, že to zatím vždycky dopadlo špatně a tys to nechtěla, je to všechno k posrání. a že se na všechny chlapy, nebo co já vím, na klidný a spokojený život, tedy spíše snahu o něj můžeš vykašlat protože to není ono a páchnou (:_!). NO a na závěr ti máme poradit abyssisisis jednou konečně vybrala? jen poznámka, ten třetí to přeje jim, nebo si přeješ třetího ?

Zamýšlel sem to asi takhle nějak se svým nelíbím, jestli jsem pochopil vcelku špatně nelíbí se mi to asi proto. jestli jsem pochopil dobře nelíbí se mi to možná právě proto, nebo lépe vypovězeno i přes to. a když řeknu že chci být kritický tak to u mne znamená povětšinou to, že řeknu jestli se mi to líbí nebo ne. Takže ještě jednou takže to ne.

Rozumíme si? Nic ve zlým a navěky dobrý doufám.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surel
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter