Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Poezie Pošty české z kolekce skorobásničky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 21.5.2004 (23:51:10)
další ve sbírce>


 stanislav (Občasný) - 29.5.2004 > Kelly> nejsem marťan. nech si to, jó!!?!?!
jsem jen kapku nezralej... he he, viz záznam, co napsala grafoložka o mojí maličkosti: hi hi
- nevyvážená, méně zralá osobnost, jejíž chování je pod silnějším vlivem vitálního základu, což jsou city, pudy a instinkty. Méně dodržuje konvence a společenská pravidla, je silně individuální, nekompromisní osobností.
- je živý, činorodý, spontánní, řídí se často momentálními motivy.
- jeho život je méně plánovitý, rozhodnutí činí pod vlivem momentálních emocí.
- temperament - kombinace sangvinik - cholerik
- společenský, hovorný, aktivní, s touhou po zážitcích, bezstarostný, méně sebekritický; ale často má intenzivnější reakce na okolí, bývá impulzivní, neklidný, s nedostatkem sebeovládání, jeho prožívání je nerovnoměrné, vášnivé. Je převážně emotivně-labilní extrovert. Také znaky melancholika - dokáže být vcítivý, dokáže se naladit na svůj protějšek, ale pouze má-li na něj náladu. Většinou bývá silně hnán touhou po společnosti a nových zážitcích, takže své okolí vnímá poněkud povrchně.
- emocionalita - emoce v bohaté škále, vznikají rychle a mají i rychlejší průběh, často se střídají, mají spíše optimistické ladění. Své emoce hůře zvládá.
- inteligence - velmi dobrá; myšlení je intenzivní, rychlé, pružné s kombinačními schopnostmi, dokáže se rychle zorientovat a přijít i s vlastními originálními řešeními. Má mnoho nápadů a myšlenek. Je však málo systematický, hůře se dlouhodobě soustředí a má horší schopnost posoudit věci objektivně, protože jeho jednání je stále pod dominantním vlivem emocí. Převažuje spíše abstraktně-teoretické myšlení nad praktickým. Má i schopnost intuice. Svět myšlenek, teorie a fantazie ho často odvádí mimo realitu.
- vůle - hůře rozvinuté volní vlastnosti, chybí mu lepší vytrvalost, pečlivost, sebeovládání, pořádkumilovnost. Spíše má vlastnosti aktivní vůle, jeho činorodost, energičnost i uznání okolím.
- sebepojetí - je nevyrovnané, kolísavé, střídají se pocity sebejistoty a sebedůvěry s momenty vnitřní nejistoty a úzkosti.
- sociabilita - převážně extrovert - společensky založený, výřečný, reaktivní, nemá rád jednotvárnost a rutinu; spontánní, bestarostný, nespolehlivý, orientovaný na budoucnost. Umí zaujmout své okolí díky dobrým řečnickým dovednostem a originalitě své osobnosti.
- spíše dominantní typ - chce být uznáván okolím, nedokáže se bez problémů přizpůsobit řádům a svému okolí. Jeho dominance je ale omezena, protože potřebuje určitou podporu v okolí a ani není schopen snést větší zodpovědnost.
- je individuální - odlišuje se od okolí, má potřebu samostatnosti a volnosti, mívá pocity výjimečnosti. Řídí se vlastními pravidly, která jsou proměnlivá a závisí na momentálních situacích a náladách.

Celkově:
- zajímavá, nápaditá osobnost, společensky orientovaná, emocionálně a smyslově založená.
- o v partnerství poněkud složitá pro svou labilitu, nižší spolehlivost; nedokáže dát svému životu řád, horší smysl pro povinnost.
- záliba v mluvení a různých oblastnech nadvědomí na úkor praktického života; v zátěžových situacích tendence unikat jinam; slabší odolnost vůči stresu a problémům.

a popíjení jest dobré mnohdá i bezdůvodné, tohle popíjení účelové jest ale taky někdy vhodné.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli stanislav
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 6 7 10 (12) 13 15 16 19 20 22 23 24 25 29 36 47 49 50 58 69 70 83 84 85 87 88
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter