Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODERNÍ DĚVČATA
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 11.2.2005 (10:12:55)


blondýna (Občasný) - 11.2.2005 >

je iluzí domnívat se, že tyhle výroky jsou jen záležitostí dívek kolem dvacítky:-)

 

nedávný rozhovor s mou kamarádkou. inteligentní holkou, se kterou si mám co říct a je s ní legrace. při prohlížení fotografiií.

 

ona: a tohle je složka moji milenci (otevírá obálku). všechny znáš.

já:ty si vedeš kartotéku?:-)

ona: ale ne, oni mi vždycky dali fotku, tak jsem nedávno poklízela a udělala si pořádek.

já: hustý.

ona: proč? jé, hele, Martin, toho si pamatuješ, ne? hasič. psí vejška, ale jinak, v posteli... dokonalej. akorát, když jsem ho kouřila, tak jsem prostě nemohla polykat.

já:proč?

ona:měl semeno jak hrudky tvarohu, bylo to hnusný.

já: chápu.

ona: a tady, Novotný. von jako Pavel nebyl špatnej, ale moc aktivní, než jsem přišla z práce domů, tak mi v bytě vyměnil všechny žárovky, mně prostě vadilo, že dělá věci, aniž by se mě předtím optal.

já: mně přijde horší to, že s náma chodil do třídy a jezdil do školy v přírodě.

ona:nojo no, to život někdy přinese, stejně jsem s ním nevydržela.

já: a co v posteli?

ona: udělal mě, jestli myslíš tohleto.

 

pokračování....

 

ona:a tadyhle Havelka, šukal jak králík, zbyl mi po něm jen tehle hrneček(ukazuje směrem k vitríně) z růžového porcelánu.

 

to be continued...

 

 


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli blondýna
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter