Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bratr v temnotách
Autor: .......... (Občasný) - publikováno 8.8.2005 (08:21:29)


ztratila (Stálý) - 8.8.2005 >

Kdybych se vyžívala v chytání za slova jako ty, milý, asi bych poukázala na to, že mám pa¨tent na prózu a tady si jen tak planě kafrám:)

 

Tvůj názor na mě je bezesporu zajímavej, ale mě je to s prominutím lautr egal:)

 

Tipuju, že se tu pohybuješ déle než já a je mi teda trošku trapné poučřovat tě o smyslu totemu,a le co bych pro tebe neudělala -  totem je místo pro svobodné publikování příspěvků z oblasti výtvarna, literatury a dalších umění, pro jejich probírání a rozebírání, pro komunikování, kontaktáž, setkávání virtuální i skutečná, v rámci totemu probíhají autorská čtení a literární večery i se publikuje papírem...

 

Hodnota - ta hodnota děl je, jak už jsem dnes poznamenala velmi relativní, někdy může spočívat třeba jen v tom, že někam posune autora, tím, že sepíše, co si myslí, co cítí, co ho zaujalo... Že někoho trkne a někdo zas trkne jeho... A přitom to z hlediska literatury může být fakt špatný text. Názory ostatních ano,a le tvá náročnost, upínající se zrovna dnes zrovna na mě mi přijde s prominutím směšná - jasně, že ti lidi tu o tom, co robí něco vědí a i hodně vědí, ale skutečných odborníků poetiků, literárních vědců, kteří by se navíc vyžívali ve spřádání domrtěkritik je tu minimum a podle mě to je dobře.

 

Sranda a kratochvíle to není ve valné části případů ani por autory, tvořitele a zábava by to podle mě měla být i pro redaktory. Kteří nakonec nemají patent na rozum ani na literaturu či výtvarno. Ale občas je dobré je poslouchat a vůbec.)

 

S těmi trávníky jsem to úplně nepochopila. Jen mi z toho plyne, že jsi člověk, který je v literatuře pevný v kramflecích, ví o tom hodně, snad jsi dokonce odborný pracovník - proto tě alesp. nástin tvé odb. publikační činnosti.(konkrétně...) - případně si je můžeme vyměnit.)

 

Některé výrazy, kterými operuješ mi spíše než k vědě literární evokují podmořský svět - asi jsem si vzala příliš nízké podpadky.)

 

Vcítit se do básně podle mě není povinnost.) A rozhodně mi taká rozsápaná obahjov¨ba textu i autorky přijde poněkud zbytečná, fakt.)

 

 

 

 



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter