Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zátiší II
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 22.10.2005 (02:24:08), v časopise 18.3.2006


 Janahe (Občasný) - 23.10.2005 > xmovies> 

No mně je víc, když už se musíme takhle přetlačovat. A skutečně pro mě není technická kvalita fotky na prvním místě, já si hraju. Souhlasím s tebou, že život laika a kupce je úplně jiný píseček, jsem moc ráda, že se nemusím přizpůsobovat vkusu zákazníka. Že se tu odsuzuje kýč -  no, jak kdy, on se člověk neuhledí, že? Ovšem argument, že sádroví trpaslíci se dobře prodávají, není skutečně pro většinu totemáků argumentem ve prospěch jeho umělecké hodnoty. Že kroužek kapičkářů nikoho nezajímá (není to tak docela pravda), to nám nevadí, my ti do časopisu pro obyčejného člověka nelezeme, tak není třeba nás vyhazovat.  

Já osobně nemám moc tendenci vyzdvihovat fotografii  "protože to tu ještě nebylo", naopak mám pocit, že tu skoro všechno bylo, nefotím dlouho a chci si zkusit i to, co tu bylo. Tyhle debaty se tu občas vedou, já zastávám názor, že člověk se má nejdřív něco naučit, než začne tvořit něco nového. (Neplatí pro génie, pro ty neplatí žádná pravidla). A já se učím, fotím tři roky, nijak systematicky, spíš zběsile, a uznávám, že technická kvalita není vždycky nejlepší. A nejen technická. A mě zajímá momentálně víc ta netechnická než ta technická, i když žádnou dobrou radu nikdy neoslyším. A zamyslím se i nad nedobrou. Pokud možno konkrétní.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janahe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter