Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podivuhodné ráno magistra Erfeje
Autor: mladej (Občasný) - publikováno 23.3.2006 (14:25:01)


 čtenář mladěj - 31.3.2006 > Václav Mráz> Přiznávám,
že navzdory "ostrému rozboru", mimochodem, jen velice vzdáleně připomínajícímu formáty pánů Justla,Havlíčka či Nerudy, mě "šavloví" a vyslovení jakéhosi smutku nad úrovní většiny povídek a potažmo "doporučení" mého textu potěšilo...Že vůbec někoho napadně vyřknout srovnání mé osoby s Kainarem či Vaculíkem /ó,...ještě by tam mohl být Hrabal a Hrabě.../ je prostě naprosto úžasné! Ať žije Mráz!!!a Václav taky. Mimochodem, dovolím si oponovat v kauze "rozpadu větných konstrukcí" a vypadá to, že autor srdnatě mířených a peprných analýz ctí výhradně Jiráska, Floriana či Sovu, - nic proti nim, ale uvažovali-li pouze v této, vesrze okleštěné a proto stojaté rovině chápání věci,pak by třeba ojedinělost Tančícího domu na pražském nábřeží datovala svůj vznik zřejmě až v roce 3002...Svou repliku bych proto zakončil symbolicky trochou teorie: "Črta jest literární útvar, který jest apriorně intaktní vůči jakýmkoli všem / tedy i proti V.H./ formálním normativům."
Ještě jednou děkuji za pozornost a za upřímná slova.
mladěj
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter