Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děti socialistických kopretin (zpozdilá recenze na Pelcovu prvotinu) z kolekce RC
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 7.6.2006 (17:50:46)


 Emmet_RAY (Občasný) - 10.6.2006 > MiKa> no, nemusíme to hned uzavírat :-) navíc lichotkama ;-))

Totem je na to fajn místo, ale rubrika recenze není zrovna tou hojně navštěvovanou, takže bych doporučil dávat takové texty normálně do rubriky próza (nebo poezie - podle toho, co recenzuješ).

Ostatně na program příští redakční schůzky hodlám doplnit, aby se rubrika "Recenze, názory" stala podrubrikou těch jednotlivých literárních.

Zirael svou recku na Selský baroko hodila normálně do prózy a měla tam poměrně rozsáhlou diskuzi, jenže diskuze potřebuje čtenáře a tady ti to zatím četlo asi deset lidí.

Já neříkám, že není dobré zabývat se popisem děje, ale dle mého to přeháníš a čtenáře možná zbytečně vedeš na ručičku - tak trochu jako dítě na exkurzi (to není narážka na job)

Ohledně toho "patetického shrnutí" - jen mi vadí tvůj názor, že revolta proti režimu by se měla charakterizovat jako "odvaha být sám sebou". To je ovšem otázka mezigenerační a dost to souvisí i s tím, zda to současní mladí lidé mají jednodušší nebo ne. Můj osobní názor je, že když tě hodí do vody, tak buď plaveš, nebo se utopíš. Když žiješ v nějakém systému, tak ho buď akceptuješ (a tam řadím i tu pasivní rezistenci), nebo ne, ale těžko se to dá označit za nějaké "být sám sebou". Zatímco poslední dvě tři generace (když budu počítat i nac. okup.) se musely zcela jasně postavit buď na jednu nebo na druhou stranu, ta současná už nemusí. Což především u mladých lidí je věc, která podle mne zapříčiňuje takové tak trochu vnitřní vyhnívání. Ale čistě teroteticky bych to vzal tak, že být sám sebou člověk může pouze ve svobodném systému. Pokud žiješ v systému nesvobodném a nějak proti němu bojuješ, tak to není odvaha být sám sebou, ale jen jedna ze dvou možných rolí, které v takovém systému můžeš mít.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Emmet_RAY
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter