Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děti socialistických kopretin (zpozdilá recenze na Pelcovu prvotinu) z kolekce RC
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 7.6.2006 (17:50:46)


opožděné zrcadlo (Občasný) - 22.6.2006 > Miky, já bych -- nečetlo jsem tu diskuzi moc pozorně -- něco k té diskuzi jen maličko

plulály jsou kráva, naopak si myslím, že když máš jistou osobní zkušenost -- že třeba jsi z toho Klostrdla, naopka to klidně žeň skrze ni. Není nic špatného na tom být subjektivní a být třeba až osobní. Dokonce si myslím, že je pro čtenáře přiajtelnější, když ví, že si to má trošku filtrovat. Plurál by tu sugeroval objektivitu... která jednak není svatá, jednak není vůbec.

podobne i myslím, že není vždycky nutné zasazovat do kontextů, zařazovat a porovnávat. to je jen jedna cesta.

nerado bych se pouštělo tady do nějakejch hlubších intepretací... ale olin by (podle mýho), tak jak byl natavenej, nepracoval a nepracoval, režim nerežim.

v týhle souvislosti bych dávalo bacha, neštudovalo jsem to nezajímá mne to přímo: ale myslím, že i když olin má autobio pelcoj prvky, neztotožňovat! to bych vidělo skoro jako hrubou chybu (ne vždycky mám náladu se patlat s rozdělováním na autora a ich-hrdinu, ae tady by se to fakt nemělo míchat).

zaujalo mě ovšem, žes nějak trochu pominula rozdíl mezi jednotlivejma dílama. ta trojak je totiž už k neučtení.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli opožděné zrcadlo
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter