Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děti socialistických kopretin (zpozdilá recenze na Pelcovu prvotinu) z kolekce RC
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 7.6.2006 (17:50:46)


ztratila (Stálý) - 16.7.2006 >

Pojem třetí kultura jsem si nevymyslela, oni ho používají. Od určitýho okamžiku (? masakr v ČB) považujou druhou kulturu za třetí. Viz Magorovův zápisník atp.

 

Nemyslím, že výtečnej spisovatel musí být nutně duchovní člověk - to označení mi připomíná spíš jednoho mýho někdejšího ctitele, kterej se o filipojakubský noci svlíkal do naha a tancoval v kruhu na zahradě a doma ve sklepě měl sklad různých chemikálií, včetně jedů a výbušnin (kradl ej ve škole).

Obdobně nemyslím, že Viewegh se nechce posunovat dopředu, jenže on není žádnej Jan Tleskač, jezdí metrem a vždycky má u sebe lístek. Je velmi konzervativní a preferuje autory angloamerický tradice, román, velkej příběh se silnou pointou... Vědomě a přiznaně páchá komerční kousky, stejně tak občas zkusí "něco nového" - tím pro něho byla třeba Vybíjená. Tam použil třeba tu metodu střídání hlasů více vypravěčů, o níž si od roku 2002 myslíme, že ji vynalezla Petra Hůlová. Měl tam taky homosexuála (jehož příběh končil tuším jak z červené knihovny) a vyústění osudů postal kladných a záporných vyznělo až tykwerovky:) - Ne každej musí nutně experimentovat.

 

A já svým způsobem za takovej experiment považuju i deník. Myslím, že si ho přečtu. Zatím jsem jen listovala v knihkupectví. A on je místy opravdu hodně upřímnej. Všichni zmiŇujou ten sex s manželkou, která přitom kojí miminko... Ale on tam třeba přiznává i to, jak stál o přátelství Topola a  PeŇáze a jak pochopil, že neee... Ty kritiky tam vzal fakt útokem, namátkou jsem narazila i na Kasala a Ondřeje Horáka... My si dneska můžem myslet, že je to sebestřední hovado, ale za čas z toho bude cennej sekundární pramen:)    


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ztratila
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter