Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stařec
Autor: back (Občasný) - publikováno 22.7.2006 (00:52:44)


celej on (Občasný) - 24.7.2006 > Přilákal si mě:) V téhle plné sezóně a kolik?... už přeš pět déček? Wow! Zaujmout umíš!

Já si vzpomínám, že si mě dostal jednou tvojí starší... a pořád se mi líbí nejvíc z tvé tvorby.
Se psaním si na tom technicky určitě dobře a když chceš máš i super příběh. Ale dneska teda ne... prostě to, že ten Stařec zemře a budu mačkat slzičky jsem věděl hned od začátku... Takže jsem nic nemačkal.
Chápu, že jsi to chtěl vystavět na jemném nostalgickém vyprávění ještě k tomu protnutém "v dětství".

Pár věci mi tam skřípalo. Například hned na začátku věta: "Byl častým tématem dohadů chlapců bydlících v ulici, do kterých jsem se mnohokrát zapojil." Možná je to můj pocit, ale příjde mi to takové krkolomné... Šlo by to napsat líp, si myslím. A navíc "chlapců"? Tak by o svých vrstevních mluvil snad Sidovsky a nebo bych to dal do pusy nějaké tetičce s natáčkou. Fakt si nedokážu představit, že bych popisoval své kámoše dejme tomu ze základy slovem "chlapci". Jich!

A pak tam používáš pořád "otec", což by mi ladilo do vyprávění holky, kterou otec znásilnil... Prostě pokud to byl fajn otec (a tady byl), tak nevidím důvod proč ho neoslovovat citlivě - táta... třeba.

Nakonec tam strašně cítím stylizaci, že si to chtěl psát jako doják... je to tím děsně cítit, jak se držel na uzdě a skládal malebná slůvka (namátkou opáčil).

Pro mě to měl být takový ten nekomplikovaný příběh napsaný dojímavým stylem, z kterého to moc křičí, že chce dojímat, a pak takové pro mě nestravitelné slova (otec, chlapci) který mi děsně drhly.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celej on
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter