Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bylo nás pět
Autor: jedna holka (Občasný) - publikováno 17.8.2006 (07:19:02)


 jedna holka (Občasný) - 18.8.2006 > zvirze> když u mě je problém že ani fotit,ani retušovat,ani malovat vlastně neumím  Je to pro mě jen způsob odreagování.Víc u mě vážně nehledej.Prostě pokus-omyl.Na nic si nehraju.Tu fotku jsem sem dala páč mi fakt připadá úžasná.A k vlastní tvorbě-jsou tu tací kteří sem dávají třeba takový grafiky kterých mám plnej šuplík ale ostuda by mě hnala je takhle někde ukazovat.To sem radši dám takhle upravenou fotku na kterou se dá koukat a která má svý léta a příběh. A k tomu že stojíš o názor druhých na svá dílka...projdi se tady po Totemu,co se líbí tobě nemusí se zamlouvat mě a naopak.Prostě nejde o nic jinýho než o subjektivní názor a pocit vnímání.Já třeba můžu například fotky Hermita protože jsou lidský a ze života ale větší úspěch mají umělý a strojený,mě osobně na kvalitě provedení zase tak nesejde.Takže je otázka co pro každýho víc znamená-jestli obal nebo obsah.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jedna holka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter