Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šílenství z Dokonalosti Miloše
Autor: romann (Občasný) - publikováno 7.1.2002 (15:01:16)


humbucker (Občasný) - 11.1.2002 > Numerologii bych teda klidně popřel. Na astrologii možná něco je, ale stejně ji vidím jako poněkud problematickou. Její statut by byl na delší povídání.
Zní to asi paradoxně, ale jako filosof na Absolutno moc nevěřím. A myslím, že málokdo, kdo je poučen 20. stoletím. Kromě toho s ním myslím lidstvo nemá moc dobré zkušenosti.
Na náhody klidně budu věřit a tomu, že žijeme ve virtuální realitě podle mne nic podstatně nenasvědčuje.
Tvůj kamarád má zajímavé vize, ale, nemohu si pomoci, působí to na mne spíše jako flashbacky z nějaké drogy než jako hlas božství. Je to jistě jiný svět, otázka je, jestli „vyšší“, „lepší“. Je známé, že po některých drogách se zvyšuje empatie a některé další duševní schopnosti. To ale nestačí k tomu, abych je začal brát. Podobně s šamanismem, channelingem etc.
BTW: svou předchozí poznámku o Mechanickém pomeranči jsem myslel tak, že pokud se „svěříme“ iraciónalnu, je těžké najít rozlišujícíkritérium mezi dobrým a špatným. Dotyční mladíci v tranzu mlátí staré žebráky, přepadávají a znásilňují, s radostí, smějí se přitom, zpívají si veselé písně. Radost, síla a pohoda... To je co mě na těchle věcech odrazuje. Nebo děsí.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli humbucker
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter