Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce už vím, proč lidé po ubytovnách pijí z kolekce nepoesie je něco jako špinavé nádobí
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 26.1.2007 (16:40:20)
další ve sbírce>


 Janele z Liků (Občasný) - 26.1.2007 > born to be child> Ano, já v takových lidech čtu, dokážu jim při vší skromnoSti porozumět.Můj přítel Mi ale vždy říkal, uvědomuješ si, jak na bolestech druhých, jejich chorobnosti parazituješ, tím, že o nich píšeš...Říkal také, zkus někdy psát o normálních zdravých lidech.A já mu řekla: Oni jsou to normální, svojští lidé...Hádal se, že né, že to jsou chudáci, kteří své slabosti povyšují na ctnosti, kterými se v očích okolí chtějí blízknout, a tak je to prý i s básníky/nebásníky...Píší o nich, protože cítí, že jsou jedni z nich... ...Takže mám někdy pocit, že když píšu podobně, že vlastně píšu bulvár, namísto, abych tyto lidi svým slovem neprodávala druhým, nechala svému osudu...Čím více alkoholiků znám, tím více vidím, jak jsou sobečtí, sebestřední, věčně ublížení, na svých slabostech stavící si svou živnost, nadávají, ale nic pro změnu nechtějí udělat, jen se hlouběji potápí, to mi vždy vyčítal přítel...Máš maniodepresivní syndrom, Janele, dělej s tím něco a já mu řekla, člověk chce i nechce, má strach, tak raději nadává, než by plítval úsilí na něco, o čem neví, jak dopadne a zároveň neví, zda do toho světa normálních, zdravých, zařazených, fungujících chce......
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 1 2 3 6 7 8 11 12 13 (15) 16 17 18 19 20 21 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter