Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kvaska
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 26.2.2007 (20:43:18)


čtenář Aleš - 28.2.2007 > Pro mě osobně je přínos v tom, že mi dokreslil představu, kterou jsem o filmu měl třeba po nedávno slédnutém TV rozhovoru s D. Landou. Jinak já obecně recenzím nepřikládám velkou váhu a nechce se mi debatovat o hodnotě této ani žádné jiné recenze. Film mě zajímá kvůli Landovi a je mi zcela fuk co a jak o tom kdo napsal.

Vím že co teď budu psát je jedna z nejtriviálnějších odpovědí umělců na obdobnou otázku, ale já se nemůžu udržet. Myslím si že to není od věci, protože to řekl právě D. Landa v souvislosti s tímto filmem na otázku co si myslí o kritice na tento film. A mě se to moc líbilo

Landa kritiky považuje za naprosto úchvatné lidi, kteří naprosto přesně vědí co ten chudáček režisér tam zmrvil. A oni kdyby to natočili, tak by to bylo všechno správně. Moc rád by někoho z nich osobně poznal. Né fakt. A já k tomu dodávám, že když někdo pozná co napsal špatně ten kritik, tak to už musí být úplný nadčlověk. Fakt bych tě Miloši rád osobně poznal. Nejsem i ale jist, jestli by to se mnou třeba neseklo. Tak raději asi ne.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter