Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kvaska
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 26.2.2007 (20:43:18)


Kajman (Občasný) - 20.3.2007 >
To svině a Miloš:
Ono je to s tím psaním kvalitnějších věcí potíž už tak nějak z principu, pár lidí tady po nich snad teskní, ale co já mám zkušenost, drvivá vetšina po nich netouží a je jim tahle rubrika na Totemu velmi šumák. Kdysi jsem se pokoušel trochu to tu oživit (kdysi.., a ne že by mé čmarykání mělo lepší úroveň), nahodit pár jakože recenziček alternativních desek a tu a tam film, ale nikdo to tu nezná a nakliklo na to sotva pár lidí. Vždy to nakonec dopadne stejně, nejseš-li vyloženě vytrvalý grafoman nebo vytrvalá Oplatka či si nějak jinak nehoníš Totemem triko, nutně se na to časem vyprdneš. Taky když ti je frc prc najednou místo osmnácti pětadvacet či třicet, máš už úplně jiné starosti, než si hrát na literáta na Totemu :o) Kdo by psal recenzi či spíš upoutávčičku na desku (slovo recenze bych se ostýchal použít), kterou si pak za měsíc naklikne 15 lidí, to rychle omrzí... Psal jsem tři roky týdně na velký, komerční server, sice víceméně (spíše více) sračičky, ale mělo to dvacet, třicet tisíc nakliknutí týdně, k tomu se pak motivuje trochu lépe, tím spíš, když ti za to dokonce i nějaké to kilo hodí (ne že by na mě po zásluze nekydali pravidelně mnozí hnůj)...
Sám nechápu, kde bere Oplatka sílu tady tomu věnovat zadarmo (!) čas, není to zrovna Baldýnský, ale alespoň se snaží a jediné, co za to má, že si čte zrdcující a mnohdy fuck hnusná slova, nevím, že má tu výdrž..

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kajman
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter