Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kvaska
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 26.2.2007 (20:43:18)


 Šílená svině (Občasný) - 20.3.2007 > Kajman> Já bych tu oplatku tak neheroizoval. Ona sem dost často dává články, které - ostatně jak je zřejmé z diskuze níže - udala už v jiném časopise a pravděpodobně za ně dostala zaplaceno.Mně osobně to nevadí, že to publikuje dvakrát, udělal bych to možná taky, ale ona svým způsobem zabíjí dvě mouchy jednou ranou. Takže její příspěvky do totemu a její výdrž - nejsou ani tolik nějakým velkým "charitativním" výkonem, ale spíš takovou trochu vyčůraností.
Co se týče kritiky - nebudu přeci, jen kvůli tomu, že je zde málo textů o filmu, chválit ten Oplatčin, zvláště pak, když si opravdu nemyslím, že by byl dobře napsaný. ! Příště pošli avi.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter