Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NA CO SE PTAJÍ MRAVENČÍ DĚTI
Autor: tři_černí_mravenci (Občasný) - publikováno 22.10.2006 (20:27:38)


SATANICSAINT (Občasný) - 20.3.2007 > Já tomu natolik nerozumím,že tu hloubku vnímám"jen"vnitřkem-rozum nemá šanci v tom vyanalýzovat ani zárodek struktury,a snaživě tomu dát smysl-svůj smysl,kterej nepřipustí ani možnost existence smyslu nerozumového(není totéž co"nerozumného"!Rozum se chová jako misionáři,ktěří"omotávají kolem"divochů"ostnaté dráty své racionální víry,a sami sebe velebí jako"zachránce",kteří přináší pravého boha,a zbavujíˇdábla!Ve své tuposti nikdy nepochopí,že rozsévají z Boha po světě jen trnovou korunu,a kříž-mučící to nástroje.A toho"pravého"vyhnali ze srdcí-prostě jej(-pokolikáté už?)zase ukřižovali!Ale on se občas vrací-musí v přestrojení-třeba za tuhle básničku!A chvíli-snad jen zlomek zlomku zazáří!Ale záření-to už je smyslům rozumu registrovatelné,a už ho žene-zmetek Rozum-ďábel v rouše beránčím"!PS:mám v sobě asi 5piv,na což coby 99%abstinent nejsem zvyklý,tudíž pokud zde píšu naprosté bláboly,tak to teď nepoznám-až zítra(zatracenej alibismus;-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli SATANICSAINT
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter