Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kvaska
Autor: Oplatka (Občasný) - publikováno 26.2.2007 (20:43:18)


 čtenář Aleš - 21.3.2007 > Kajman> Já jen tak že ani Oplatčina výdrž není nekonečná. Protože teď napsala recenzi na Vratné lahve a sem ji asi nedá. Myslím že nás pár lidiček co tuto rubriku čtem se bez toho obejdeme.

Asi to bude jak píše Kajman. Když už není novinář mladý student a naopak má jiné starosti. A je uchycený v periodiku kde o jeho práci stojí. Tak klesá jeho potřeba psát třeba sem a číst pak zde všelijaké hlášky a moudra jak by to měla psát jinak a kdesi cosi...

Třeba poznámky od Šílené svině považuji za věcné a inteligentní. A píše sem už dlouhodobě. Mnohé jiné negativní, řekněme za posledního půl roku (nemyslím jen tuto recenzi), mi přijdou ovlivněné tím, že článek byl určen pro jmenovitě časopis Naše rodina. Možná je to můj subjektivní dojem. Ale něco ve stylu "fack hnusná slova", jak píše Kajman mě to zas až tak zlé nepřijde, se začalo objevovat krátce po té, kdy Oplatka uváděla pro který je to časopis. Předtím její psaní bylo přijímáno víceméně kladně. Nemyslím si, že by Oplatka znenadání začala psát hůř. Spíš to bude asi tím že někteří zde špatně rozdýchávají že se na Totemu objevují články z tohoto plátku. To jen tak na okraj.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter