Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČEladénka 2
Autor: elroj (Občasný) - publikováno 8.4.2007 (00:15:41)


caesarborgia (Občasný) - 8.4.2007 > víš popravdě nemám nic proti tobě jako člověku ale doslova mě děsí tvůj přístup ke kumštu..uplně vidím jak to sice možná děláš pro radost nebo potěšení ale nevim jestli z peněz nebo z podpisu nebo z čeho jen ne z uvolnění..tady tě dám do rovnýho kontrastu k satanicsaintovi a bůh suď tvoji tvorbu protože ta jeho obstojí ta tvoje ...se prodá..to je dost málo ..pro umění se dá udělat mnohem víc..ale ty to děláš trochu moc evidentně jen pro sebe a to tak trpkým způsobem že tě prokletí docela šetří..nicméně i když se už učích míchat akvarelky tak všechno ostatní po obsahová stránce je špatně..začnu třeba souhlsam se čtenářem min. u minulého obrázku..vzdušná perspektiva >víš co to vůbec je?...ani by ses na vlastních stránkách nemusel chvástat kolik si toho načet když si nikdy nevyběh do terénu..pak bys totiž tyto věci viděl a hlavně "zažil"...z těch tvých fotokopií se to nikdy nedozvíš..tzn. sice si frčíš na těžký technice..ale frčíš si divným směrem..bezduchost..nenapadá mně ani adekvátní výraz pro tvou "tvorbu"..myslím že ti kritika neublíží..ve tvým případě ani ta nekonstruktivní..měl bys začít u sebe ..trochen soudnosti a sebekritiky by ti jen prospělo..to ti řikám proto že sem tak soudnej ;)
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli caesarborgia
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter