Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zjevení Madony v Zauralsko Selo(Rusko)
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 7.4.2007 (20:11:08)


 SATANICSAINT (Občasný) - 13.4.2007 > čtenář> Diky za pochvalu-z těch věcí,jež mohu sám hodnotit,ses trefil skoro ve všem-až na tu motivaci.Já bych pochopitelně chtěl,a chci aby se to lidem líbilo,a jistěže bych nebyl proti,kdyby v Brně zčistanebe vyrostl nový..ať dám nějakého oblíbence..třeba Kubin;-),ale kdo by nechtěl,avšak myslím,že v tomto směru patřím ve zdejší kartotéce autorů,k největším realistům-jednak jsem skeptik od povahy,a hlavně ale když 40ka klepe na dveře,motivace klasického významu,ztrácí na významuJistěže se třeba chci zlepšovat,ale zároveň si tím nejsem úplně jistý-bojím se totiž toho,že ono"zlepšování"chodí ruku v ruce s"vyhasínáním"-tím myslím"nadšení".Já sem totiž držel štětec naposledy ve školce-když si ty kresby prohlížím,rozdíl 34let není zas tak zřetelný-a srandovní je,že témata jsou úplně stejná.Na základce,když sem jim namaloval čertíky do zadání:"VŘSR",tak rodiče šli na kobereček-potrefené husy mě trochu přecenily,když u 7letého dítěte očekávaly skrytý symbolismus.Poté mě malování přestalo bavit,a u toho zůstalo až do mých 35let,kdy sem nechtě šlápl na dceřinu červenou Ikeáckou temperu,a ta nahodila zeď,podlahu,okna a dveře celého obýváku.Chtěl jsem to uklidit,vzal hadru,a zjistil,že sic barva dolů nejde,zato když ji dřu houbou,dveře jsou náhle samí lidi-postavy,obličeje..Přidal jsem modrou,a můj 1.obraz od školky byl na světě.A od těch dob+-3roky maluju skoro všechen volný čas!Dcera už mě napomíná:"tati,nemaluj pořád,vypadáš jak blázen!"A o to"bláznovství",bych nerad přišel-to je moje veškerá motivace!Na 2.stranu je mě jasné,že si tím podvědomě něco,co mi schází nahrazuju!A když tak nad tím uvažuju,tak i tuším,co to je!Sakra!U Tvojí,a Pořezané sluncem poznámek,jsem si uvědomil 2pro mne zásadní věci!Kakraporte,kdo by to byl řekl;-)!Piš mě kritiky častěji-s takovou časem odhalím smysl života!(hele,to možná zní ironicky,nicménně to myslím naprosto vážně!Měj se!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli SATANICSAINT
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter