Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ACID CIRCLET
Autor: celulosa (Občasný) - publikováno 3.4.2007 (17:02:34)


 celulosa (Občasný) - 15.4.2007 > Prokletí> no to tedy ne, protože co do odfláknuté gramatiky přímé řeči a nezvládnutého členění odstavců, by mi to mistr oflákal o hlavu. Sem si vědom,že je to poněkud odfláknuté, co do formy, ale u povídky, sral na to pes,novela anebo cestopis už by skutečně v tého formě byly nečitelné.Jinak barvou textu a grafickým zpracováním,záměrně čtenáře tyranizuji,ale ty prohřešky možná časem opravím,teď se mi nechce,je to asi jako s tím tvým soklem,taky na něj sral čokl. Obsah je skutečný, že pro něj nemáš pochopení,je tvůj problém.No jo, trochu sem pozapomněl gramatiku. Jo ale jednu věc si ujasněme, přestože se to tak dělá,že nespisovné výrazy se mimo přímou řeč dávají do úvozovek, to dělat odmítám. Nejni to odbornej elaborát.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli celulosa
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter