Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na jih
Autor: SATANICSAINT (Občasný) - publikováno 28.4.2007 (04:58:58)


SATANICSAINT (Občasný) - 28.4.2007 > Bože,kdopak tohle vymyslel-po1.se mi sic podařilo-asi-na posté vložit zaráz víc obrázků,ale namísto vedle sebe,napřed vylezly 2prázdné rámy,potom pořád jen jeden,a nakonec takto,tak už sem to nechal,ale proboha-nejsem žádný programátor,ale když si s něčím hraju,tak na to nakonec příjdu-přesto logika tohoto editoru,leží naprosto mimo mé chápání-mimoto-muzika má-dle rámečku hrát opakovaně,a...a..-no,co dodat? ...Navíc tam je podstatné,aby ty 2křídla byly vedle sebe-takto těžko někomu dojde,že ten ubožák,který pouští draka,dopředu nemůže,protože se na něj valí ty vychry-čímž se mařky nijak neznepokojují-letí pryč,nebo se staví do pozice"já nic,já muzikant(ka),a na druhé straně,kam jej větry ženou,vyhlídky nemá též nejrůžovější..Vím,že se to nedělá,takto to komentovat,ale když se do toho bůhvíproč se(píp) to levé křídlo vprostřed,tak to okomentuju,a basta;-)!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli SATANICSAINT
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter