Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dobře sjetý debut / Petr Měrka: Telekristus a Mentál
Autor: MiKa (Občasný) - publikováno 2.5.2007 (08:55:41)


Lyryk (Občasný) - 2.5.2007 > autorka recenze našla prý: švih, bohatý jazyk ... nebo i: Neotřelou poetickou a transcendentální příchuť. Jistě není náhoda, že v těchto případech nemá co citovat, protože to je samozřejmě nesmysl. Dosah Měrkovy provokativnosti je hypertrofií vulgarity značně omezen. Nemohu nevzpomenout na poněkud měkčího podobného psavce, syna literátky Věry Jirousové, který nebyl schopen v klidu svoje mnohem méně "prošpikované" texty přečíst a čtení mu jaksi zkolabovalo. Ono je velmi laciné se prezentovat porušováním tabu, které takový autor nevystavěl; on literárně či esteticky vzato nevystavěl vůbec nic. Zlomyslně "ojíždí" ikony umění, náboženství či politiky, ale z vlastního světa neukazuje vůbec nic. Žádný svět totiž neexistuje. Kdyby existoval, muselo by v něm být alespoň něco svaté, hodno oslavy. Nemohu tedy nijak jásat nad autorem, který je hlasatelem hloupoučké "vzpoury proti životu". Nakonec ze stejnorodé prozaické kuchyně bych předpokládal již všeobecnou únavu. Autorů podobných, a v lecčems lepších než je Měrka, lze nalézt stohy. Nicméně přeju úspěch každému, jsou-li obdivovatelé ochotni, a zde je vidět, že jsou, pak ať prosperuje. Nakonec, neříká se: Ukaž mi svou knihovnu a já ti řeknu, kdo jsi? Já si Měrku kupovat nebudu, ačkoliv budu okamžitě obviněn z úzkoprsosti a bůhvíčeho ještě... unudil bych se, otrávil a nenašetřil na nová vydání Sartrovy filosofie.))) MiKo, MiKo, prvky transendence by mne ovšem velmi zajímaly a spolu s tím vlastně i tvoje představa, co to ta transcendence je...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Lyryk
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter