Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K pochodu neonacistů Plzní 19.1.2008. z kolekce Pocity
Autor: Márty (Stálý) - publikováno 16.1.2008 (11:50:40)


Janele z Liků (Občasný) - 16.1.2008 > Není více pravičáků než mezi policisty. Když pochodují anarchisti, tak teče krev, ale pravičáky jen pohladí...Včera-situace v Drážďanech, jak tam chlupatý drtil klukovi obličej, když ho sundával ze stromu, který chránili vlastním tělem,...ta brutalita policie, přitom veřejný zájem, pro další generace, strom, který přežil ničivé bombardování, paměť národa, vždy je řešení, jen se ho pokusit najít...Nám vykáceli před domem všechny strom, prý, aby se jim "lépe dostávalo k oknům", při jejich výměně na plastové...Paní, ze čtvrtého patra, bývalá odbojářka, nositelka vyznamenání od prezidenta, s prohlášením za válečnou veteránku---ty stromy sázela se svým mužem, říkala, že až ty stromy umřou, půjde s nimi pod zem---Kdyby ti pravičáci měli alespoň nějakou úroveň, měli mezi sebou inteligenci, politizovali se---s inteligentním politickým programem, ti zmetci akorát litují, že nejsou Němčouři, skrývají sadistické choutky, touhu někam patřit//k nějakým krvavým, velkým ideálům...---z rozvrácených, sociálně slabých rodin, kteří se potřebují někde vybít...jací vlastenci???, chudáci s fašounskými insigniemi...Novodobé pojetí vlastence-pít "české" pivo a dívat se na "český fotbal"...a píchat "české" holky se zlatými vlasy...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Janele z Liků
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter