Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Revolvery nejsou, co bývaly
Autor: Hrdý (Občasný) - publikováno 6.4.2006 (12:33:39)
 

Probudil jsem se a viděl všude ten nepořádek. Špína, prach a rozházené šaty. Naštvalo mě to, ale když jsem se podíval na druhou stranu postele a uviděl Katku, jak brečí do polštáře, stala se z naštvání rozmrzelost.

"Co je ti?" řekl jsem bez zbytečných slov. Nemám rád zbytečná slova.

"Mám depku a..."

"Menzes?" přerušil jsem jí.

"Ne! Jen je prostě celej svět zlej a bezohlednej."

"To máš pravdu."

Už mě to nebavilo. Neustále jí chlácholit a ubezpečovat, že podléhá krátkodobým emocím. Mimochodem, nesnáším slovo "prostě" a ještě víc stěžování si.

"Tak to ale být nemá. Přeci existuje naděje," řekla s důrazem na slovo naděje jakoby šlo o magický pojem.

"Ne. Měla jsi pravdu, svět je zlej a bezohlednej. Všechno snažení je na nic a naděje umřela se soucitem."

Rozplakala se znovu do polštáře. "Jsi hnusnej! Hnusnej! Nesnáším tě!"

"To svět je hnusnej a ty ostatně taky."

Už neplakala jen do polštáře, ale přibrala i peřinu.

Když se podle potřeby dostatečně odvodnila slzami, položil jsem na noční stolek revolver. Byl to starý revolver, spíš starožitnost. "Skoncuj to. Všechno je hnusný a nic nemá smysl. Já jdu koupit rohlíky. Mám hlad a ty jsi zase nic nekoupila."

Odešel jsem a ona zůstala sama. Zastavil jsem se ještě v hospodě, abych jí dal víc času.

Samozřejmě se nezastřelila. Nemá tu odvahu. Spolykala prášky, ale neumřela. Jen se poblila a já to musel uklidit. Začíná mi být i protivná.

 

Ještě týden po své rádoby sebevražedné akci dělala nemocnou. Asi chtěla, abych se o ní staral. Starám se jen a jen o sebe.

Chtěl jsem jí vyhodit z bytu, ale vždycky mi do toho něco vlezlo. Jsem muž a sex potřebuju.

Jo, ale po chvíli se mi i ten sex s ní začal hnusit. Nepřirozeně při tom funěla. A taky tloustla. Ale co mě nejvíc vyvádělo z míry, byl její hlas. Nechápu, že jsem si toho už dříve nevšiml. Měla arogantní tóninu í. Kdyby aspoň mluvila málo, ale ona se vyjadřovala v rozvitých větách. Miluje monology a kdykoliv se jí připletu do projevu, je nedůtklivá a opakuje to své "Neskákej mi do řeči. Skákám snad do řeči já tobě?" Zabil bych jí, kdybych si byl jistý, že mi revolver nevybouchne v ruce.

 

V den, kdy mi neuvařila večeři, jsem jí konečně řekl "vypadni". Samozřejmě plakala, zatímco jsem jí balil věci. Už měla kufry na chodbě, když mi to řekla.

"Jsem těhotná a miluji tě. Můžu zůstat?" Vybalil jsem jí kufry a uvařil večeři pro tři.

Od toho dne jsem jí měl o něco víc rád. A nebo jsem doufal, že naše dítě bude po mně. Vlastně jsem měl rád jen to nenarozené dítě v ní.

Žili jsme si docela dobře. I vařit začala a já si poprvé v životě založil spoření. Vymýšlel jsem chlapecká jména. Na dívčí jsem raději nemyslel. Po večerech jsem svému dítěti tvořil budoucnost. Bude to fotbalista a kurevník. Nikdy se neožení.

 

Po dvou měsících se mi svěřila, že dítě nemá. Prý si to vymyslela, protože mě miluje a chce se mnou strávit zbytek života. Zastřelil bych jí, kdyby mi revolver nevybouchnul v ruce.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kalais (Občasný) - 5.5.2006 > no a co?
no a?
i kdyby pod lampou
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 5.5.2006 > kalais> pod lampou leda konopí
<reagovat 
wandalka (Občasný) - 16.4.2008 > takový kroužení kolem jednoho tématu...kroužení....
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter