Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VŠECHNO, CO JSME O SEXU VĚDĚT NECHTĚLI, ALE MUSELI SI TO PROŽÍT z kolekce vatovky
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 8.4.2006 (06:14:46)

 

POTŘEBUJU SEX JAK HAVEL DÁŠU – nápis v jednom ostravském podchodě

 

 

 

Vždycky, když jsme s Alicí šukali, dostal jsem křeč do nohy, anebo dostala křeč ona. Po našem úplně nejlepším sexu jsme leželi zkroucení jako dvě vlhké žížaly, přerývaně jsme oddechovali a třeštili očima – tehdy jsme dostali křeč oba zaráz.

Ty chlupy na koulích by si mohl ostříhat. Už dávno před Alicí jsem ze zdí svého pokoje odstranil všechny obrazy a strop natřel tou nejfádnější barvou. To je snad krajinka od Slavíčka. Žiš já si z tý školy ještě něco pamatuju. To proto, aby mé znuděné milenky dokázaly být aspoň částí své mysli přítomny onomu aktu. Já totiž slyším jejich myšlenky při sexu a pak se cítím bídně. Jé, té skříňky jsem si vůbec nevšimla, podobnou měla moje babička …Nakonec jsem vystěhoval veškerý nábytek a místo postele hodil na zem kus plachty. Výhodou Alice je, že je to kráva. Potkal jsem ji na Nedělní recitaci, společenské akci, kterou u sebe doma pravidelně pořádá má nevlastní teta. Kdysi jsem o tom napsal trapnou básničku:

 

OSTRÉ VIDLE

 

Byl jsem v malém bytě

poblíž divadla a cukrárny

přijat do spolku zvaného Sexuální kroužek

patřil mé příbuzné a měl jen dva pokoje

 

v tom menším se odkládaly kabáty

ten větší měl stůl a dvojlůžko

dva losem vybraní jedinci si to rozdávali

zbytek spolku popíjel a čekal na svůj tah štětcem

 

bylo jedno kdo měl ptáka a kdo kachnu

protože prdele máme všichni

a los si nevybírá

 

ve velmi noblesním duchu

jaký jen může být doušek kávy a závan otvorů

jsme se oddávali nedělní recitaci

 

Hodit na hromadu všechny buzeranty

hodit na hromadu všechny kurvy

a hodit na hromadu všechny buzerantské kurvy

 

Tak rozhodla bohyně zvaná Sexuální frustrace

a decentně rozsvítila

 

Nabízí se mnoho problémů, které s sebou taková seance může nést, tím opravdovým problémem byl ale až Hodnotící epilog. Tolik jsem toho udělal proto, abych se zbavil jejich myšlenek, a teď mi je říkaly/říkali nahlas!

 

Tváříš se u toho, jako kdybys šukal vlastní tetu – nějaký idiot

Tváříš se u toho, jako kdybys šukal vlastní tetu – nevlastní teta

Tváříš se u toho, jako kdybys umýval schody – nějaká husa

Tváříš se u toho, jako kdybys šukal vlastní tetu – další idiot

Nic si z toho, Rudy, nedělej, to se tady nováčkům stává – Alice

 

A tak jsem potkal Alici. A šli jsme na pivo. Alice je kráva. To se celkem hodí v posteli, ale u piva to nasere. Tehdy mi to ještě tolik nevadilo, ale dnes… Dnes sedíme Na Kuřím Rynku, do hospody před chvílí přišel týpek v maskáčích a se štěnětem vlčáka. Snaží se, učí ho chodit u nohy bez vodítka, pak dá povel a nechá ho sedět pod stolem, občas ho podrbe za uchem, v klídku si popíjí pivko, ostatní taky, já taky, je pohoda. Pak Alice zmerčí psa. „Jezuskote štěňátko!! Hihihi, to je roztomilý!!!“ zaječí tak, že slabší povahy překvapením ukousnou kusy kríglů. „No pocém, poď za mou, póď!!!“ A štěně se zvedá a běží přes celou hospodu k našemu stolu. „No mucliky! Aój! Mucky mucky! Jééé!! Rudy, koukej! On má vousky!! Hihihihi!!!“ Pak si začne něco datlovat do mobilu a štěně, kterého si už nevšímá, se nudí a začne se motat kelnerovi za barem. „Kurva když vlezu do knajpy s čoklem tak si ho hlidam, ne?!!“ seřve poloukrajinský pingl týpka v maskáčích. Ten obrátí oči v sloup, štěně zavolá, usadí ho pod stolem, cucne si piva a Alice dodatluje esemesku. „No pesánku?! Co tam děláš??!! Póď za mou, póď …" Štěně běží, týpek v maskáčích znovu obrací oči v sloup, pingl obrací oči v sloup, celá hospoda obrací oči v sloup, já taky obracím oči v sloup a radši platím a odcházíme s Alicí domů - hrát si na pejsky. Alice je kráva, ale v posteli to naštěstí tolik nevadí. To je ale zvláštní plachta. Už dlouho jsem nebyla s tátou na jachtě.

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mishka (Občasný) - 14.4.2006 > takovéhle počtení já můžu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Harriet (Občasný) - 17.4.2006 > Čím větší krávovina tím větší úspěch,nejsou tu nějaký vadný lidi? Srágora.
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.4.2006 > tas básnička je úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúděsně dlouhááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá. Jinak pěkná momentka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Epona - 29.4.2006 > Doufám, že tohle je opravdu jenom stylizace, protože kdyby to bylo ze života a jako že to tak i občas bývá, tak by to bylo smutný. Líbí se mi styl, jakým je to napsaný. Jasně, stručně, s ničím se nepářeš...
<reagovat 
šedy vlk (Občasný) - 3.5.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 5.5.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 6.5.2006 > Pobavilo....
<reagovat 
vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > Mno, před pár dny jsem viděla Faktótum a nutno říct, že tohle je na stejné úrovni. Jako čtenář ti tuhle pózu nevěřím, navíc mi to připadá jako laciná imitace Bukowského. A těch už tu byla hromada...
Body: 1
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> No...snad nejde o to věřit ne ? Taky nevěřím, že je Vašek takovej kanec :o)) Imitace Bukowského - nevím - spíš se to pohybuje řekněme v post bukowskim stylu, kterýho je teď všude plno, takže jím člověk může být přesycen.
Doporučil 
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Já Faktótum zatím neviděl, ale už se moc těším. Tohle s Bukowským samozřejmě moc podobných znaků nemá, ale ta zmínka o něm celkem potěšila.
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 7.5.2006 > Vikinga> to by me teda fakt zajimalo, kde tam vidis tu podobnost s Bukowskim. nepletes si ho nahodou s Allenem Ginsbergem nebo Nealem Cassadym?;-)


<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > DeadKennedys> Když něco čtu, chtěla bych věřit, že to autor myslí vážně:-) a nestylizuje se čistě do nějaké pózy. Tím spíš, když ta póza zavání laciným alkoholikem, který pořádně psát neuměl:-))) (aby nedošlo k mejlce, tím myslím Bukowskiho).
Na povídce mi vadí, že ji lze do Bukowskiho šuplete strčit mrknutím oka.
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > Václav Mráz> Film stojí za to vidět, obsahově mě samozřejmě taky nepřesvědčil:-), ale ti, kteří Bukowskiho mohou, si přijdou na své.
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 7.5.2006 > Ewonne> Je to hodně v souvislosti s výše (možná níže) zmíněným Faktótem - stejná sexuální vulgarita (možná realita) a degradace , příběh bez děje (nebo spíš děj bez příběhu), autor - hlavní hrdina (sice ich forma, ale Václavovi tuto dualitu nevěřím) z tohoto krátkého quasiprozaického útvaru (s povídkou de facto nic společného nemá) je svým ustrojením, výrazem, chováním, charakterem hodně podobný Chinaskimu...
Samozřejmě je to o mém úhlu nazírání, Vašek ve své podstatě charakterově postavy nijak nepropracoval, takže subjektivní percepce je zde hodně ošidná.

Mno, myslím, že tohle dílko za nějaké další obsáhlejší komentáře a s tím spojenou ztrátu času už ani nestojí:-)
Právo na jiný názor je samozřejmě vyhrazen a bez námitek.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Aha...no tak to já stylizaci do póz rád. Ostatně, když je člověk 40 kilovej brejlatej intelektuál s beďarama, co by měl psát ze svýho života, aby ho to nedeptalo ? Takže si radši realitu trochu přikrášlí či z ní rád úplně unikne (aby nedošlo k mejlce, tím myslím sebe :o)) Jestli Bukowski psát neuměl by bylo na dlouho debatu (a těch tady už bylo), mmě se tak řekněme třetina jeho tvorby docela dost líbí. Ale dnes mám jeho stylu plný zuby, protože je holt všude. Ale nemyslím, že tohle dílo by bylo tím nejvíc do očí bijícím příkladem. Ale věc názoru. Ostatně dva body jsou docela solidní. :o)
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Bukowski laciný alkoholik možná byl, ale psát uměl a to kurevsky dobře...Tak bacha....
Doporučil 
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > DeadKennedys> A musí nutně autor psát věci ze svého zdeptaného života:-)? Jako inspiraci to beru, ale v každém uměleckém díle musí být kus fikce, jinak by nešlo ani o umění.
Stylizování do pózy jsem myslela jako stylizaci do stylu, který vytvořil někdo jiný.

<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > back> To je spíš otázka vkusu. Podle mého umění není o tom, když někdo na papír v opileckém deliriu vyzvrací pár žvástů, tím hůř, jsou-li třeba jako v případě Faktóta, resp. Chinaskiho autobiografické. Mně jako čtenáře nezajímá, s kým a jak Bukowski souložil a kolik toho vypil či prosázel. A nic hlubšího jsem u něj bohužel nenašla.
To je důvod, proč se mi nelíbí tahle Václavova "povídka". Stylem má k Bukowskimu možná daleko, ale obsahově ji házím do stejného pytle.
<reagovat 
 DeadKennedys (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Jo tak, dnes jsem asi v režimu off. S fikcí souhlasím, ale ještě lepší je fikce, pokud se autor nejdřív nastylizuje do určité pózy :o) (aby nepsal věci ze svého zdeptaného života). Stylizovat se do stylu někoho jinýho nemusí bejt nutně špatný, když nejde vysloveně o kopírku. Ale dobrá, necháme už Vaška spát, aby se zítra neprobudil jako někdo jinej :o)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> nejsem žádný vošoust, ale amatérský pisálek :-) tohle není autobiografie, jen se dívám kolem sebe
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.4.2006 > Vikinga> Ano. Alterego v Bukowskeho povídkách a básních jistě funguje. Ale já neříkám, že jsem  ve všech našel hloubku. Nelze jej číst povrchně, rovněž nelze mít přehnané očekávání. Ale říkat o něm, že píše jako laciný alkoholik, je poněkud unfér. Toť vše. Nashle v dalších básních.
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 8.4.2006 > DeadKennedys> :-)
<reagovat 
 vikinga (Občasný) - 9.4.2006 > Václav Mráz> Však jsem taky psala, že ti tuhle povídku něvěřím:-)
<reagovat 
Brain (Občasný) - 8.4.2006 > Jinak Bell skutečně, v přímé řeči se píše správně takto:


"To je vedro!" zvolal Karel.


Ale i kdyby se to psalo jinak, bylo by to úplně jedno.
Doporučil 
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 8.4.2006 > Felipe.> Máš pravdu - napsala jsem blbost. Zbytek platí
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.4.2006 > Bell> jsem poslední, kdo by na tomdle prašivym světě dělal mrázovi advokáta...ale svojí zapšklou a dost mimózní poznámkou jsi fakt k smíchu...
Doporučil 
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 9.4.2006 > Max Bubakoff> Souhlas - jsem naštvaná, zapšklá, upjatá, blbá, netolerantní a trvám na tom, že ten výpotek nestojí za nic. Redaktor - neredaktor, kámoš - nekámoš. A vůbec kdo by tohle někde uveřejnil ? Nikdo, nikde. Šmytec
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 9.4.2006 > Bell> jasně, kytičko
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.5.2006 > Bell> Milá Bell,
v rámci objektivity jsem byla nucena si přečíst tento příspěvek. Už to pro mě bylo dosti náročné hi hi.
Tohle fakt není moje krevní skupina.

Pro V. Mráze: Pravopis a samozřejmě stylistika super. Ovšem o hodnotě díla by se dalo polemizovat. To však hodnotit nechci. :-)

Joe Valdesová a její dílo: Každý den nic, píše hodně naturalistiky, ale celkově její díla vyznívají jinak. Ona také není moje krevní skupila, ale ona za přečtení stojí. Nevím, zda jí znaš Bell?
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 18.5.2006 > Jak už jsem psala Bell, v rámci objektivity jsem se tímto dílem prokousala.

Stylisticky vynikající, jinak nehodnotím, protože toto téma nečtu. Tedy sex mám ráda, ale takto popsaný. :-(

Křeč v noze - nedostatek kalcia a magnezia. :-)
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 18.5.2006 > sibyla> o hodnotě tohoto díla bych raději ani nepolemizoval, jak jsem již dříve napsal, je to jenom cvíčko, text napsaný z důvodu "udržení se ve formě" - proto těší poznámka o pravopisu a stylistice, byť tohle já u každé prózy považuji za samozřejmost

jinak co se týče zbytku - je to nenáročný, krátký a snad i vtipný textík - takže na net asi ideální, tím si vysvětluji ten ohlas, který si to, objektivně řečeno, nezaslouží
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.5.2006 > Václav Mráz> Jsem naprosto v němém úžasu, že se i na něčem shodneme. :-))
Délka textu naprosto ideální.
Jelikož nepatřím mezi puritány, tak to snad teď s odstupem mohu pokládat i za vtipný text. :-)
/Osobně bych ovšem některé hrubší výrazy vynechala./
<reagovat 
Regio (Občasný) - 24.5.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kossiga (Občasný) - 7.6.2006 > fajn oddychovka, básnička mi tam vůbec nesedí...
alice, ach ta alice, všichni se s ní trápíme, dám to tý "svý" přečíst:)
Body: 4
<reagovat 
ííírenka (Občasný) - 26.7.2006 > Máš vtipný kombinace, ale asi jsem staromódní-byť nejsem ještě stařenou, je to prostě na mě trochu vulgární, nebo spíš mi vadí ... uspokojit se a nepotřebovat druhého milovat...jsem romantiiik.
(Líbí se mi, nechci aby to vyznělo ironicky, že napíšeš co ti slina přinese na jazyk a vůbec se netrápíš jak to ostatní vezmou a ještě vtipně odpovíš na reakce ... to bych potřebovala umět ... v životě).
Body: 3
<reagovat 
toono (Stálý) - 10.8.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
toono (Stálý) - 10.8.2006 >
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 8.4.2006 > tehdy jsme dostali křeč oba zaráz - zaráz? to je něco jako naráz a záraz najednou?

dobrá, jednoduchá forma, má spád a tedy splňuje účel

asi mi vadí jen ta báseň, která mohla bejt lepší
přijde mi odfláklá


na krávách je taky dobrý, že se o nich dobře píše
málokdy bych něco napsal o chytrý, elegentní a milý holce
Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 8.4.2006 > Nemocný> zaráz je něco jako dítě vzniklé z tatínka Zároveň a maminky Naráz :-) u nás se to tak řiká, v jinym textu bych si to hlídal, ale tohle je jen taká hovadinka, tak jsem to dost uvolnil
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.4.2006 > Nemocný> Když někdo píše např. světlý vlasy, kožený kalhoty, místo mrkev říká mrkéééééév, tak nějak to berem. Zaráz je naše jadrné moravské slovo. Tak nesahat.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 8.4.2006 > back> ale tady se mluví česky, žádný cizince tu nechcem
<reagovat 
 back (Občasný) - 8.4.2006 > Nemocný> Na to není co říct....
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2006 > Nemocný>  Te´d jsem na to náhodou narazil.Divím se,Tvá hodnocení mívají váhu,kde se v tobě bere ortodoxní a xenofobní ochránce toho jediného a pravého jazyka?Asi jsi moc pil,viď?
<reagovat 
čtenář viP - 19.7.2006 > no jo, a zde jde videt ta tvoje inteligence houpacího koně...tohle ze jsou nějaké povídky? to je jedna velká blbost, která se pomalu ani nedá číst, natož ji vubec uveřejňovat...AŤ ŽIJÍ IDIOTI Z LESŇÁKU!!!!
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 5.3.2007 > tak tohle se mi líbí
Doporučil 
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 10.6.2007 > kura ostravsky spisovatel lol. taky mě ta křeč někdy chytá . do kyčle
<reagovat 
tvojematka (Občasný) - 10.6.2007 > ale to je tak cely

<reagovat 
celulosa (Občasný) - 15.11.2007 > sem taky kráva, potřebuju podojit
Doporučil 
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 16.12.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
krispinaa (Občasný) - 12.3.2008 > splnilo učel a pobavilo kvalitně!....super
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter