Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kni.hovnice
Autor: toono (Stálý) - publikováno 17.8.2006 (09:01:15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sveřepes_umřetý (Občasný) - 21.8.2006 > ta první mi pripomina pana prstenu, ta posledni akta x nebo the wall, a ten zbytek zda se byti hroznou ptakovinou. Ale mam dojem ze se radsi budu divat na tvoji verzi nymfy 20..
Doporučil 
<reagovat 
jafa (Občasný) - 21.8.2006 > Xaviér Baumaxa
jestli to mělo někoho konkrétního urazit, tak nechápu proč a jak
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 21.8.2006 > jafa> jedná se o spor dvou weltanschauungů. toono je typem emotivního muže, mishka typem racionální ženy... a dál už nevím
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 22.8.2006 > ariel> Aha. Já si jen všimla, že on má častou potřebu na někoho útočit, za tím asi opravdu nějaká nelibá emoce bude. Ale jeho tvorba mě přiměla dívat se na podoby věcí zase trochu jinýma očima. Jestli ona je racionální, tak jí to snad pomáhá sledovat jeho citová vzedutí s nadhledem a noblesou.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 21.8.2006 > ariel> problem ale zacne teprve kdyz takova racionalni zena zacne stourat doumeni..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.8.2006 > jafa> ke slovu noblesa mam nebetycnou ouctu takze za cenu tehle asociace jsem schopen i pripustit, ze ma talent, ale slovo noblesa, zde nepouzivej, pls..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.8.2006 > jafa> ke slovu noblesa mam nebetycnou ouctu takze za cenu tehle asociace jsem schopen i pripustit, ze ma talent, ale slovo noblesa, zde nepouzivej, pls..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 22.8.2006 > jafa> ke slovu noblesa mam nebetycnou ouctu takze za cenu tehle asociace jsem schopen i pripustit, ze ma talent, ale slovo noblesa, zde nepouzivej, pls..
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 22.8.2006 > jafa> 

vnímám to přesně opačně. jsem v tomhle na straně citu. ale mishce jsi asi udělala radost.


<reagovat 
TomasW (Občasný) - 24.8.2006 >
Body: 1
<reagovat 
Mordad (Občasný) - 27.8.2006 > Hrůza
Nelíbí ani trochu.
Body: 1
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 13.9.2006 > hehe vtipná diskuze :)..dáme 5 bodů za "nechtěný koncept" ;)
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter