Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nepřestanu na anděly věřit (kvůli němu)
Autor: Janele z Liků (Občasný) - publikováno 9.12.2007 (19:44:34)

undefinedundefined

 

 

 

 

Příští sobotu se žení

nejen proto, že...

čekají s milou malé

(ta "naše" měla už vymyšlená jména)

 

chtěla jsem mít kdysi dávno

zlatého synáčka

maminka čertví

a chlapeček ze zlata

běloučký

pomněnky v očích

 

zařekla jsem se

budu mít čerta

s kopýtky do tanečních

 

Ještě dnes

to bolí

pít heřmánkový čaj.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 Michelle (Občasný) - 6.1.2008 > Janele z Liků> 

Tak to klidně věřím, že měl Jiří takové zážitky, protože má celkem jemné rysy a pokud má navíc ještě postavu modelky...  Alespoň se sám přesvědčil, jak je občas chlípné to mužské plémě :)

Továrnu s dětmi v sítích naštěstí neznám, hrozná představa... A ač Indy trochu chápu, nakonec jsou to jen vlasy, přesto kdykoli vidím někoho bez vlasů (či s ultra krátkým sestřihem) a znala jsem ho i ve verzi s vlasy, ta vlasatá byla zatím vždy o hodně lepší :)) Sama se držím ve zlatém středu, ani moc dlouhé (kdo by se o to kurňa staral?), ale také ne na kluka (ačkoliv mě by si s klukem spletl jedině hodně slepý jedinec)


<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 6.1.2008 > Michelle> Já nyní slíbila příteli do tří roků hřeben, chce mě česat, to, co nikdy nikdo nedělal, jenže já nedávno zjankovitěla a šla na kluka, na vínově červeno, tak si teď tak blbnu, v tom chaosu, kdy je vše postavené na hlavu a je to vidět i na mých komentářích, tvorbě, ale co, teď to tak je, pak se zase uklidním, bude klid, bude ticho, budou rozumný komentáře, budou vlasy, bude hřeben...a je to vlastně takový kecací, papouškovací únik před tím, co nemohu pořád překousnout, tam venku a všichni to již překousli a já se nemohu soustředit, hořekuju , a pak to vypadá jako v těchto komentářích...Jdu se raději začíst, začíst do skvělých didaktických manuálů a pedagogické metodiky, mezipředmětových vazeb, jsou to tak svělé knihy, že nad nimi brečím, proklínám své orgány, že nesnesou nic formálního, praktického, že ze mě nebude dobrý učitel, když jsem výtečný kašpar...já už si to tak sladce slibuji, prosím se, uplácím, že za pět minut , že za deset a zase je noc, moc hodin...Tak zůstaň u zlatého středu, já si teď uvařím silný odvar, ať vydržím a zítra se půjdu sobě zasmát...A všichni už plánují mou budoucnost, už to mají vše postavený, jen přejít mostek za nima, mostek, který mě natolik vysiluje....
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.1.2008 >
Body: 3
<reagovat 
čtenář cockovapolevka - 10.2.2008 > todle je nejzajímavější ryzí rozhovor, který sem na internetu četla... celou mě přikoval k monitoru...
<reagovat 
Coca-Cola PopStar (Občasný) - 20.2.2008 > (Milá Janele, jak tušíš, pokud budeš zakládat fanklub, budu číslo 1, ale z tohoto příspěvku mne mrazí, jsem pro rozmývání reality/osobního života/"tvorby" kam až to jde, ale tady jsem si jistá až moc, že by bylo dobré to smáznout, tady neroztíráš jen svůj život, ale i další, přes mail té "diskutující" se dostaneš až k fotkám ze svatby, podivným 3cm medvídkům domácí výroby atd, ačkoliv, třeba to tak chtěla. Nevím, snad víš, co děláš... Měj se. PS: Ten chlapec má asi nějaké skryté kouzlo viď? Já nic nezahlédla...)
Body: 1
<reagovat 
 Janele z Liků (Občasný) - 22.2.2008 > Coca-Cola PopStar> sleduji její úžasné patchworky (je fakt šikovná) a fotky dítěte v jednotlivých fázích prenatálního období, proč mazat,já nebyla tou, která ji tu vysvlékla do nejintimnějších detailů, neoslovavala jsem ji tu ani jménem, sama se odhalila...
<reagovat 
čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Však je to tvá volba, jen jsem se nemohla udržet. (Bude to vážně šikovná děvečka, těch medvědů, deček a vyšlechtěných hafanů... K těch fotkám z ultrazvuku, to je vážně legrace, má na flickru vyvěšené i fotky s ultrazvukem jakési feny, asi prostě ráda šlechtí. Není to právě taktní, ale ten tvůj ex mě tedy vůbec nebere, ale asi je to ten typ, o kterýho se některé rády starají, češou, zapínají knoflíčky u krku a drží na přechodu... Promiň.-)
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 24.2.2008 > Když jsme u toho, že drží na přechodu, pro pobavení: byl zvyklý chodit ven se psem, proto mu jednou třeba uletělo před zebrou-na mou adresu "Zůstaň!"...Každý máme své dny...Byla jsem se projít dva dny zpět na vesnickém hřbitově a namísto Chtěla bych to tady vidět za světla, jsem řekla "za živa"...
<reagovat 
 čtenář Coca-Ctenar - 24.2.2008 > Janele z Liků> Hmmm, fakt hezký historky. Na oplátku: kdysi jsem jezdila kamsi pořád autem a jednou jsem jela s "tím svým", jak píše Čechov, a asi mi připadalo, že mluví moc nahlas, tak jsem instinktivně otáčela hlasitostí vypnutýho rádia... No a na hřbitov jen za živa!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter