Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Never ending story
Autor: romann (Občasný) - publikováno 9.5.2002 (10:26:03)
undefined 

Jakmile se mi ve dne zastavily myšlenky, božský pocit ve mně zesiloval a užíval jsem si té Krásy. Takový dotek Boha. Večer mě napadla dosud nepoložená otázka, tak jsem ji napsal a už mi božská síla diktovala odpověď:

Co vidíš krásného na lidstvu? Snahu. Ke zbohatnutí? I to. Tu vy přece nemáte, že? Ne takovou. Jste lepší než si myslíš, vždyť jste nedávno byli jako zvířata. Snažíte se a to je dost. Ale Boha nebere skoro nikdo vážně, ač by mohl? Nevadí, to přijde. Také oceňujeme vaši píli, pracovitost i přes strádání. To tu nemáme. Je Nám tu daleko lépe proti vám a jsme si jisti podporou Boha, to máte jen vyjímečně. Přesto máte někteří relativně dobré výsledky. My Tu máme větší pohodu, bez velké únavy, nemocí a vysílení a smrti se nemusíme bát. Užíváme si Věčnosti, i když i ta …, však víš.

V jednom snu jsem viděl, jak nás vnímáte podobně jako my mravence, že? To také jste. Pachtíte se jako oni a nevíte nic o Celku, Záměru. To My víc. Mravenci nevědomě vědí, co mají dělat, to my také? Jasně, to vám dáváme My, jak jinak byste vůbec mohli žít? Je to vlastně legrační, že Vás téměř vůbec neznáme, ačkoliv ovlivňujete každou naši vteřinu, že? Ano, i to je vůle Boha, schovávat se Sám před Sebou.

V noci jsem měl sen jak jsem diskutoval s piloty kluzáků o létání a měl tak úžasně krásný pocit, asi 48 procent ponoru. Říkal jsem jim, že mám schopnost si modelovat pocity (to je však nemožné). Že by udělali vše aby ten můj mohli mít, ale běžný člověk ho nemůže poznat. Úplně jsem se zalykal štěstím, radostí a blažeností. Probudil jsem se celý horký, božský pocit pomalu zeslábl na původní hodnotu 36 -38 procent.

Druhý den jsem měl opět velkou únavu po noční operaci. Odpoledne božský pocit opět zesiloval, jakmile se myšlení zastavovalo. Takto jdu den za dnem Věčností. Jsem ve stálé, jen zeslabené meditaci, se závany vjemů o Jinakosti Boha. Je to never ending story.



Poznámky k tomuto příspěvku
 philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> Swami Maheschwarananda, žije vo Viedni, napríklad....Nedávno človek zliezol zo stromu? Nuž, poznám svoju minulosť Trilion rokov dozadu, fakt je že je to len akoby to bol jeden deň...
<reagovat 
 philip (Občasný) - 23.5.2002 > romann> Swami Maheschwarananda, žije vo Viedni, napríklad....Nedávno človek zliezol zo stromu? Nuž, poznám svoju minulosť Trilion rokov dozadu, fakt je že je to len akoby to bol jeden deň...
<reagovat 
philip (Občasný) - 23.5.2002 > Romann: Swami Maheschwarananda, žije vo Viedni, napríklad....Nedávno človek zliezol zo stromu? Nuž, poznám svoju minulosť Trilion rokov dozadu, fakt je že je to len akoby to bol jeden deň...
<reagovat 
čtenář philip - 27.5.2002 > daju sa tu ešte pridávať príspevky?
<reagovat 
čtenář jelyfish - 5.12.2002 > ten obrazek jsou božské myšlenky, fraktály archetypů z mé hmpg mystika.mysteria.cz

jelikoz jsem ten obrazek malovala ja tak bych rada uvedla na pravou miru ty bozske myslenky to to bylo stvoreno za naprosto deprimujici nudy pri hodinach deskriptivni geometrie..:-))))
<reagovat 
čtenář jelyfish - 5.12.2002 > ten obrazek jsou božské myšlenky, fraktály archetypů z mé hmpg mystika.mysteria.cz

ad bozske myslenky...jelikoz jsem ten obrazek malovala ja tak zcela urcite vim ze byl stvoren za priserne a deprimujici nudy pri nekolika hodinach deskriptivni geometrie...tak aby bylo jasno ;-))


<reagovat 
romann (Občasný) - 9.5.2002 > ten obrazek jsou božské myšlenky, fraktály archetypů z mé hmpg mystika.mysteria.cz
<reagovat 
 čtenář jelyfish - 5.12.2002 > romann> ten obrazek jsou božské myšlenky, fraktály archetypů z mé hmpg mystika.mysteria.cz

ad bozske myslenky...jelikoz jsem ten obrazek malovala ja tak zcela urcite vim ze byl stvoren za priserne a deprimujici nudy pri nekolika hodinach deskriptivni geometrie...tak aby bylo jasno ;-))
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter