Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kouření je sexy aneeb pocta Lukovi
Autor: Lumiik (Občasný) - publikováno 9.2.2009 (15:47:12)

undefined

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

undefined

 

 

TAK, ABY BYLO JASNÝ - LUK O TOM VÍ. NÁPAD JE JEHO, JÁ SI JEN NEMŮŽU POMOCT A CHCI SI HRÁT!

SNAD BUDE ZABAVNÉ SE TAK TROCHU DOPLŇOVAT

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
 dr. Wojtek (Občasný) - 17.2.2009 > čtenář> to je prave to -, kdyz jsi v tom, NEZDÁ SE TI TO
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 18.2.2009 >

"VĚŘ"

TVÁ "VÍRA" TĚ OSLEPÍ

 


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > Lumiik> spravně
proto je nedobre jen verit, je treba poznavat
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 12.2.2009 >

To myslis vazne?

a co jsou tedy

krizacka tazeni - proste vrazdeni

inkvizice - muceni vrazdy a kradeze

kradeni domorodych deti a prodavani do otroctvi

ukryvani nacistickych zlocincu

mlceni k holcaustu v te dobe

neustavajici przneni ministrantu a deti po celem svete

odmitani kondomu v africe je tez zabijeni

a s tou pomoci je to taky diskutabilni - nutit se nekoho modlit aby prekonal bolest dokud nechcipne, zatimco mas za rohem hromadu ucinny leku...

Ono je vzdy horsi, pokud svinstvo dela nekdo, kdo se tvari jako svatej.tak

A ty jsi tedy z marsu?!


<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 12.2.2009 > Lumiik> tady je toolik polopravd, ba primo nesamyslů, ze se k tomu snad nema vyznam vyjadrovat. Ale dobra, alespon kratce- 1)- kdo vrazdil driv, a dobyval - drzavy bytzantske rise, Palestinu, neboli histor. Izrael, pak uz jako "rakovina" i celou malou Asii - krizaci, nebo muslimove,|\?- nemluve o stoletich dalsich, kdy jen ti Bozi zazracna sila vlita do zil polských "jezdců andělských" odrazila Turky sedicí ve velike presile az u Vidne, a zamezila jim tak v dalsi expanzi do cele tehdy otevrene Evropy.. -a o tom, ze cca 800 let predtim ohrozovali i same "srdceů" zapadu- franckou risi- tady vubec nemluvim
21)inkvizice-tema na jeste mnohem vice literatury, nez o tom sv. stolec zaztim vydal. -a i kdyby tam byly nejake nepravosti drive - a)nebyla to vec cele cirkve ,, b) sv. otec Johann ppaulus II. se za hodnevetsinu z toho přece omluviL c)- Ty tady mluvis v case pritomnem!
3) nehorazna vec,.- ignoranstvi, zly umysl, nebo jen neznalost?? - Existuji hromady pramenů, ktere dokazuji, ze prave cirkev sv. to byla - a predevsim pak skvely rad sv. Ignace z Loyoly, rad tazv. jetzuitský- ostre brojila proti otroctvi, domorode deti a obyvatelstvo vseobecne hromadne krtila,privadela k Bohu pravemu jedinemu,vzdelavala v Kristu atd. apod., a tak pred otroctvim ducha i tela -tedy I tym svetskym, ktere asi myslis- ochranovala - .."povstante, nebot neprisel jsem mezi vas, abych prinesl s sebou ducha otroctvi, ale ducha Synovství.."
4) blbost, s prominutím§! - "nacisticke zlocince" dlouhodobe neukryvala ,jen jim pomahala pres Svycarsko do svobodnejsich zemi - Argentina, Bolivie, Urugvaiiy, spanelsko, napr. - protoze jinak jim hrozila v Evrope smrt, vlá dlo zde takz. pravo vitezvzů -viz napr. Norrimbersky proces, kde tedy potom by jibnak musel byt odsouzen k smrti napr. takovy Harrison, velitel britsk. bombard. letectva, se svou umanutostí - videl jste, mimochodem, nekdy alespon makety nemec. mest,jak vypadala v r. 1945? -a co nejmene 300tis. civilistů v Drazdanech, na konci valky a plnem utecencu z Pruska, apod. -co pogromy na sudetské nemce u nás,? - co plán Churchilla na "úplnou a vecnou likviadaci nemeckeho naroda", nebo alespon jeho veskereho prumyslu? .. a co plan na zkousku atomove pumy nad Berlinem? .. - nemel viset nahodou i Churchill, o Stalinovi, kterého Nemecko, mimochodem , ve 41. jen o par tydnu- mozna i jen dnu- predeslo, vubec nemluve? - cirkev krestanska se snazila jen zachraňovatt bezbranné lidi, at to bylo na jakékoliv strane!! - dokonce i Židy, prestoze tu kletbu na sebe sami snesli "..jeho krev -beránka nevinného, Syna Božího..; -jeho krev na hlavy naše, a HLAVY NAŠICH DĚTÍ !! .." -tak nepřítečně rřvalo cele plne forum pred Pilátem pontským, místodržitelem římským.. - atd.
5) pravy opak se neustale vice ukazuje
6) - - nehodno vuůbec odpovedi
7) zdrženlivost je nejlepssší antikoncepce! ..- a navic jiz i v teto otazce dochazi k posunu
8) tuto pozn. uz bvubec nechapu ; a)modlitba je velice silna vec, - ale- jen spravna modlitba - "..proste, a bude vam dano, tlucte, a bude vam otevreno.." a napr. jeste ".. tam, kde sejdete se nejmene 2 nebo 3 ve jmenu mém, tam Já jsem vzdyVZDY vprostřřed vas.."
b) účinné leky za rohem, a ze by je cirkev zakazovala? - nechápu, vysvětli

9) ??
10)- ja z marsu nejsem, ja jsem z Moravy,,.. ovsem tTy zrejme budes asi z, anebo alespon bydlíš- v ceske kotline, tom "chřtánu dďáblově" uprostřed tohoto kontinentu, jak ji nazývají senzibilobvé.. odřezává lidi od přístupu k Bohu, a ještě se pak někdo diví, jaktože je tam nejvyšší mira "atheismu" v cele Evropě !!

- a mimochodem, alespon jsi ukazal, kterouu cirkev myslels, což se ale dalo prřředpokladat..
<reagovat 
 skold (Občasný) - 12.2.2009 > dr. Wojtek> Kristepane, ty jsi ale piča :D a to je exegetický výklad těch dementních reakcí.
<reagovat 
 krispinaa (Občasný) - 12.2.2009 > dr. Wojtek>  Buh by bez ďábla nemohl existovat.. .. ber to tak ;))


to lumik: Skvělé. . . Nevím ještě,kam dojdeš..ale bavi mě to moc!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 13.2.2009 > dr. Wojtek> Dovolte bych se přidal. Ať už má církev jakékoli vznešené cíle a to má, tak jejím jménem a pro ni zemřelo opravdu spoustu lidí,což je dokázáno. Ona víra jako taková je prima, ale už se nesčetněkrát ukázalo a to nejen u křesťanů, že nic se nemá přehánět. A vidíte..i dnes tady,za přispění vědomosti,nevědomosti,různých pravd a polopravd..i dnes se do sebe pouštíte jako malé děti.Jste mi k smíchu.
Doporučil 
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 17.2.2009 > viktor peří> - je vidět, ze opravdcu znacnavelka cast zdejsi seslosti ma po tech 50-ti letech ostre ptrotikresANSKE PROPAGANDY - ano, rikam pom 50 letech, protoze nacismus byl take silne protikrestanský, to jen pragmaticky uvazujici "vudce" odlozil stret na dobu po valce- , znacne vymyté mozky, takze vam budu muset asi alespon strucne pripomenout, za co krestanstvi- a jeho nositelce, krestanske cirkvi - my zde v Evrope predevsim, za ty cca 2000 let vubec vdecime.

1) - tato cirkev prenesla zbytky anticke vzdelanosti pres vsechna rozbourena staleti az do takzv. renesance, kdy se jich opet ve vetsi mire zacali chapat i osoby svetske
2) - vzdy stala, i pres ruzne drobnejsi excesy, na strane prava, spravedlnosti a zivota"; - v dobe valek hledali mnohe svetske osoby utociste prave u teto instituce , ktera svym vice nez celoevropskym dosahem mohla prave mnohe konflikty tlumit, a az do vrcholneho stredoveku i nekdy uplne hasit..

3)- tato cirkev byla po dlouhou dobu mnohdy jedinou oporou a utocistem toho nejobyčejnejsiho, nejchudsiho cloveka; - ne nadarmo si v prubehu veku svetske vladnouci osoby- feudalove- snazili cirkev si podridit, protoze hrube zasahovaloa do jejich zajmů -
napr. a) - pocet svatku, kdy bylo lidu mozno uzit si dne volna od nucene prace pro feudala - krom nedelí - byl v prumeru 50-90 dnů v roce - tzn. daleko vice nez treba u nas v dobe, kdy jeste byvala sobota "pracovnim" dnem - tetdy jeste v 50. letech minul. st.;
b) - knez na male vsi byl mnohdy jedinou osobou, ktera dokazala nadaneho jedince nejen rozpoznat, ale i "vytahnout" alespon k nejakemu studiu, a pak pripadne a cdokonce i k svwetske! funkci "; celkove byla cirkev vlastne jedinou instituci, ktera mohla ve svych rasdach plosne shromazdovat "intelektualni" elitu spolecnosti, nepocheazejici z vladnoucich vrstev
c) - nadrazenost moci církve - a jeji propracovana hierarchie mnohdy zabranovala tomu nejhorsimu utlaku jinak nejbezbrannejsiho obyvatelstva- prostého poddanstva .., ; - atd., atd.

4) - v dobe castych epidemii, morovych ran apod. nebyvalo obetavejsich lidi, nez prave duchovenstva - ktere prave take, v ramci moznosti te ktere doby, pomahala nejúcinneji

5) - poté, co se v prubehu stredoveku zacaly zakladat špitaly apod., slouzily zde opet vetsinou radove sestry ci bratri, a to s nejvetsi obetavosti opet..
5) -jeste na zac. 19 st. temer veskery postup vedy probihal na pude klasterů - u nas asi nejznam. Mendel,
6) -az temer do zac. 20. st. krestanske stavby, sochy apod., byly mnohdy jedinou moznosti, jak i ten "nejubozrejší" se mohl vlastne potkat se skvelymi umeleckymi dily, atd. ..


- A TOTO VSECHNO BYLY ZATIM ZALEZITOSTI povetsinou jen matérie - tedy pozemského zivota se týkající; - to nEJPODSTATNEJSI cirkev, prodlouzena ruka Kristova a tim náastroj Boží, světu dávala a dává v úplně jiné - vyšší rovině..

Ale to - JAK SE ZDÁ, na tomto serveru nemá přilišného významu vůbec vysvetlovat .. - .
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 12.2.2009 > Karel M. a Skold> každému, co mu patří,,.. - Však Vy se také jistě dočkáte.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > krispinaa> to je ale veliký nesmysl, slečno..
je to přesně naopak!! - ale nemuzu Vam zde prepisovat ty nejzakladnejsi veci, studujte Steinera, tam to mate "polopate", kdyz Vam zrejme zatim nestaci Pismo svatée..
<reagovat 
 viktor peří (Občasný) - 18.2.2009 > dr. Wojtek> Milý Dr.Wojtku. Na tomto serveru nejsou jen hlupáci,jak se nám tady snažíš vnutit. K věci: Se v ším o čem jsi výše psal plně souhlasím a i přez to,že jsem ateista vím,že bez křesťanské církve by se bezesporu stal svět a lidé na něm neovladatelní. A toho si z celého srdce cením. Je však jedna maličkost, která mi nedá spát. Jak můžeš tvrdit a vůbec napsat to Tvé "drobné excesy"! Známe přece termín inkvizice ne? A co je,nebo tedy byla inkvizice? Invizice byla právní instituce katolické církve či španělských a portugalských panovníků. A vlastně nejen tam.Všude,kde byl kříž..byť jen u cesty. To jen to slovo vzniklo na Apeninském poloostrově. Takže ta instituce se měla vypořádávat z kacířstvím. Termín inkvizice je ale i označení pro samotné vyšetřování,které vykonávala příslušná církevní autorita. A to jak víme nebylo jen bububu. Mučení,ono útrpné právo,nebo konfiskace majetku,vězení,smrt...Jen ve Španělsku od roku 1480 do 1808 a to je dokázáno,historicky církví popsáno..,tak bylo odsouzeno trestem smrti 32912 lidí. Ano,skoro třicet tři tisíc lidí. Spočítat si to vše dohromady vyleze taková cifra,že by jsi koukal a my všichni s tebou.A neni to nepravda,jen mé tvrzení. V roce 2000 se sám Jan Pavel II. omluvil za hříchy,které římští katolíci spáchali ve jménu své víry,včetně přehmatů během inkvizice. A ty této inkvizici dáváš význam drobných excesů?! Styď se. Ať si myslíš cokoli a máš za sebou jakoukoliv církev a víru,tak tady jsi za hlupáka ty. V.Peří
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > viktor peří> "Predevsim musi rici, ze ocenuji Vas celem "veěcný" a "neafektovaný" prístup. A jinalk .. - no, budte si jistý, pane, ze já prvýnejdriv bych protestoval proti jakékoliv vrazde, at jiz je to takzv. interrupce, euthanazie, trest smrti, anebo cokoliv jiného. - Mohl bych zde take argumentovat procentem obeti , porovnavali-li bychom zde jineá lidské instituce ci spolecenstvi, co treba jen za tech minulých 2000 let byla u moci; mohl bych "kontrolovat" Vase udaje o poctech, ale, jak jsem jiz rekl, nesouhlasil bych s obětí byť jen jedinou, tak si toto muzem odpustit. - Zastavam se cirkve proto, ze prave to dobré, co vykobnal, a koná stále dal, vysoce prevazuje to nedobré. Z toho uhlu pohledu - jmenem tech miliard lidi, ktereým bylo círjkbvi za toto období významne pomozeno, z tohoto duvodu, napsal jsem "drobné excesy", i kdyz chápu, ze konkretne postizené rodině třeba apod., by to muselo vadit významne. - A mimochodem, ja kdybych zil v této době, dobe inkvizice, hrozila by mi smrt zrejme velmi akutne - jen nahlednete, co napr. zde na Totemu jiz dlouhodobe po castec h publikuji, a to nemluvim treba o R. Steinerovi, kterého snad uplne bez vyhrady uznávam ..
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > viktor peří> jo, a zapomnel jsem k tomub Tvemu uvodu.nemyslim si.,ze by zde na serveru nbyli jen hlupaci;- myslel jsem to tak, ze pokud ma nekdo ,at jiz z duvodů jakýchkoliv, k Bohu ZZ"zavreno", stezí ho já na par radcich presvedcim o necem z mysteria.-to se navic musi prozit,neda se sdelit- podivej se treba,co o tom pise Zeanddrich, napr. na http://www.totem.cz/enda.php?fBShowOpi=1&a=230580, nebo i jen zde na Tot. na hodne dalsich mistech..
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 20.3.2009 > Tý jo, tohle bych chtěla mít namalovaný a napsaný na krabičkách cigaret. ;-)
Místo těch strašnejch canců o spermatech a infarktech.

Jo a čistě jako soukromá osoba, nikoli, zdůrazňuji - v žádném případě ne jako redaktor, či dokonce šefredaktor, podotýkám: Ať žije a vzkvétá bezbožná česká kotlina!
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 23.3.2009 > Naty> at vzketa, samozrejme, ale at se predevsim k BOhu zpatky obrati, dokud se neprekroci ta mez, "bod nenavratbna"..
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter