Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "...-hádanka č. 1" z kolekce Turecko 2009
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 5.2.2010 (01:46:59)
následující v kolekci>
"...-hádanka č. I (( ...-za správnou odpověď výherce získá sice malé, ale zato relativně významné  plus... ...-bude totiž "směnitelné" za láhev dobrého bílého/ červeného vína z naší Velkopavlovické vinařské oblasti (( ...-případně sousedící, Mikulovské... )), která by byla (( ...po "prokázání" totožnosti... )) předána při nejbližší "naskytnuvší se" vhodné příležitosti... ...-etc. )).
 
Otázka je klasická: ...-co je na fotografii ? Stačí odpověď  "jednoslovná", při více odpovědích ze stejného data vítězí ale podrobnější, a budou-li -náhodou, že :)- shodné, vítězí (( ó, jak jsem velkorysý ! )) "všechny", ovšem do limitu 5ks (( láhví )).
 
 
 
    

."


Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 >

"... -ještě jedna významná nápověda, tedy... ...-"celé tady

 

 toto" stojí nedaleko místa, kde se jeden německý amatér již před "...hezkou řádkou let" začal hrabat několik km od moře (( ...blázen ? )) v "nevysokém" pahorku v naději, že nalezne jedno staré a slavné "přístavní" město...; ...   .. .                      

."


<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.2.2010 > ...myslím že to nikdo neuhodne......  :)
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 15.2.2010 > Věza> 

"...-a vidiš, spletla ses... ; ..  .. .

."


<reagovat 
jafa (Občasný) - 11.2.2010 > a jestli je to ocas, pak snad koní... trojsko koní
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 15.2.2010 > jafa> 

"...-samozřejmě vítězíš, ale žes to "uhodla" až tak přesně, napovídá, že

 

buď ...-a) ...jsi ten "ocas" viděla také tam na místě samém  ... -anebo ...-za b) ... -jsi již tak pokročilá bytost, že jsi si to prostě "přečetla" v Akáše...  ; ... ... -možnostem dalším dávám mizivé procento, i když vyloučit se úplně, samozřejmě, také nedají... :) ... -buď jak buď, opakuji, vítězství je Tvoje (( ...-pro další -"důkaz" ve formě fotografie celého "objektu" dodám snad v nejbližších dnech, jakož i "hádanku č. 2"...; ... )), a výhru Ti předám (( dá-li Bůh )) buď na nějaké společné akci Totemu, nebo dle domluvy   (( ...-mimochodem, jak je to s Tvým "vztahem" k Brnu ? )); ...  .

 ."


<reagovat 
 jafa (Občasný) - 16.2.2010 > Zeanddrich E.> správně je c) že jsem moc chtěla to víno. No, mám radost, ale asi se k němu jen tak z Prahy nedostanu. Na akce Totemu zásadně nechodím... Tak mi zbývá "uspokojení vítěze" a naděje, že snad přece jednou... Každopádně za oboje díky.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 17.2.2010 > jafa> 

"...-tu láhev máš "každopádně" u mne "v depozitu (( ...tedy

 

 

každopádně až do doby, do kdy to dovolí Bůh... ))"...  ...-a "každopádně" bys ale také mohla zkoušet i další "hádanky", pro "větší množství" vína by  Ti pak možná stálo za to se  i "stavit"...; ... .

."


<reagovat 
Serpentin (Občasný) - 9.2.2010 > Hrták luční, tvor z čeledi piskořovitých, ale možná taky Hrták polní, naposledy spatřen za chalupou v Těšicích.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 10.2.2010 > Serpentin> Jo, to bude on, pazgřivec jeden..
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2010 > Uther Pendragon> 

"...-nemůžu bohužel zcela objektivně posoudit vaši odpověď, neboť

 

 veškeré vyhledávače apod. mi hlásí: ...-": hledané heslo nenalezeno"...; ...  ..   .

."


<reagovat 
 Serpentin (Občasný) - 17.2.2010 > Zeanddrich E.> Hrták se asi vytruhlit nedá, ale paskřivec by tam býti měl, to je běžnější... tak trojský kůň... poslední nápověda to prostě rozsekla (ještě by to chtělo celou fotku, pro představu).
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 24.2.2010 > ze nedelas radeji neco uzitecnejjsiho .co to ma za vyznam
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 27.2.2010 > dr. Wojtek> 

"...-ale pane dr. ... ...-např. z tohoto příspěvku plyne

 

 pro "širokou veřejnost" "ponaučení" , že vidí-li někdo jen malý výsek "něčeho", stěží může poznat "celý" "celek"...; ... ..  .

."


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.3.2010 >

"... -náhled "...celku"... ...-viz http://www.totem.cz/enda.php?a=258596 ; ...  .. .

."


<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 5 7 8 9 10 (11) 11 12 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter