Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlad
Autor: Sm. (Občasný) - publikováno 9.4.2010 (09:22:35)


Poznámky k tomuto příspěvku
 ich (Občasný) - 9.4.2010 > Věza> Tyjo, teď koukam, co se to tu děje - koukla jsem zas na ty Tvý kachny a vejš na tuhle fotku a komentáře ostatních u těch fotek. Ty si myslíš, že jsem to všechno já? Podle Tvejch odpovědí asi jo, ale to já nejsem a nemam s tim nic společnýho, ale tomu asi taky nevěříš...Proto ty poznámky o mý skupině nebo jak jsi to psala a o tom, že je tu všechno v mý režii, ahá. Já koukala jen na Tvý odpovědi a reagovala na ně...Tak to je teda síla...
Doporučil 
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Jestli stále nechápeš co stále opakuju a vysvětluju, tak si čti zpětně dokola moje písmenka, snad to jednou pochopíš. Mě už to neba, je to o ničem a pořád dokola. Fakt se ti divím.....  :-))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Chá, proč to zase otáčíš, znovu opakuju že jsem nikdy neřekla, že jsi to všechno ty. Ale, vrať se a pročti si to.... ano? Jen tu cítím jisté souvislosti ze všech náznaků, ale vždyť ty dobře víš co jsem napsala. Herectví je fajn obor.  :-))
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 9.4.2010 > wisteca> Já už nevím jak na tebe "mluvit", aby jsi víc chápala smysl mých slov. Já nikdy nenapsala, že jsi to vše ty. Ale potrefená husa se vždy ozve. Když třeba napíšu něco o rozdvojené osobnosti, tak nebuď domýšlivá, nemusím myslet hned na tebe.  I když se tak o to hlásíš, kdoví kolikrát jsi přihlášena. Ale toho, koho mám teď na mysli, mě zrovínka napadá velká podobnost s někým jiným........ Ale to nechám "otevřené". Ať si každý domyslí a dosadí co je mu libo. Vždyť je to jedno, alespoň mě. Jeden, nebo dva, nebo víc osobností, je to fuk. Ta diskuze je stejně o ničem, tak to vyjde nastejno. Moudřejší ustoupí, tak už to nehodlám rozebírat, na svém si trvám a pokud ještě něco nechápeš rochněj se v tom zpětně.......

<reagovat 
Sartori (Občasný) - 11.4.2010 > Z jiného úhlu by to mohlo být dobré..A nebo vtipně změnit název..takhle je obsah fotky a název hodně nekonzistentní a působí to rušivě. Slovo hlad evokuje úplně jiné obrazy (imo)..
Doporučil 
<reagovat 
Sm. (Občasný) - 9.4.2010 > Díky všem, mám nejlepší diskusi pod fotkou. Jen pokračujte, snad se dostaneme společnými silami na úroveň diskusí pod výtvory (dnes už téměř zapomenuté legendy Totemu) kristýnky-sluníčka.
<reagovat 
 ich (Občasný) - 12.4.2010 > Sm.> Áno, taky jsem si na ní vzpomněla.... Každopádně, člověk by neřekl, co za smršť strhne jedna fotka se včelkou (smajlííík)
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 1.6.2010 > No když hodnotím dílo i s komentáři pod ním..tak musím změnit názor na svůj předchozí úhel pohledu - nádherně dostálo svému názvu...Hlad...půlka lidí tu hladoví po tom ztrapnit sebe a nebo někoho jiného, nebo hladoví po bodech a déčkách a jinejch kravinách..tyhle žabomyší pře jsou k docela smíchu a nechápu, že se nestydí to tím zasírat pod příspěvky jiných autorů...Za 5+D.
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 1.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter