Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODRÉ BODLÁČKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 18.4.2020 (17:52:52)

~ MODRÉ BODLÁČKY ~


Tak ještě tenhle verš a ještě sklínku dopiji,
pak půjdu navždy na pijáckou stezku.

A zkamenělé hlavy loveckých psů otočí se za mnou…
NAPOSLEDY!

Chvěji se strachy, jak v mládí při matuře,
tak i nyní, když dokráčel jsem ke konci.

Už lehnu si k vám, vy modré bodláčky,
a budeme spolu přemítat o včelkách, o životě,
a budeme šťastni!
SPOLU!

A já vám povím, že ztratil jsem Slunce.
Tam v dětství…
A o tom,
že jsem jej již nikdy více nenašel...

Ale to už bude sluníčko svítit jenom pro nás.
ACH, NAVŽDY!

Pro ty modré bodláčky, které mám ve své duši.
A slzy rozloučení mi stékají do šedin…

… a slova…
MÁ SLOVA!
… jak jsou malátná…



Poznámky k tomuto příspěvku
 j.f.julian (Stálý) - 4.7.2020 > čtenář> HH
<reagovat 
čtenář tajnej čtenář - 31.8.2020 >

Člověk by čekal, ..., že o tvořivé

síle slova (zvláště pak

toho ..trvanlivě vysloveného)td.



maj bytosti v ..lidském těle( nejpozději ..tak

od 24. roku svého

aktual.pozemského věku :) ), ..., nějaké to



povědomí -tady v

Čechách je tomu

ale/ (patrně) občas jinak



((...)).

Např. tu u Julianána (bolestně)

často i vidíme, že

..silně význam slova drolí, ..., až



stává se ..z jeho

básně apod. (snad) ..i nový útvar -

- a sice „pseudovýplň trolí";..:)..


(( ...)).


<reagovat 
 čtenář tajnej čt. - 1.9.2020 > čtenář> 

No ale měl bych říci, že ta věc, ke které jsem tohle chtěl napsat, je už asi smazána, nebo co.. .

Tady je to ..ne úplně opodstatněně.

(( ...)).




<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.9.2020 > čtenář> může anonym někdy napsat dobrou kritiku? Nemůže, protože je to - a-trotl, který se neumí ani přihlásit
b-závistivec, kterÝ si pouze chladí své mindráky
c-píše obecná nic neříkající hovna bez kterých se celý svět, tedy i já, obejdu a rozhodně v prázdných slovech nebudu hledat nějaká moudra, nebo dokonce poučení-nejsou tam!
d-zkus psát a pak kritizuj druhé-opačně to nefunguje!
<reagovat 
 čtenář tajnej čt. - 1.9.2020 > j.f.julian> 

Možná se fakt pletu -navrstvit silná slova do takové výše, že je „v kruhu" hodím do balastu -je možná i nějaká nová kvalita -nevím. Rozhodně to ale jde mimo mne.


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.9.2020 > čtenář> no, to se nemáš čím chlubit! Mimo mě jdou zase nic nepíšící ale stále kritizující anonymové, sluníčkáři, vítači a udavači...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.9.2020 > čtenář> Je zajímavé proč člověk, kterému poezie nic neříká se musí vyjadřovat, vždyť tím jen dokazuje svoje ignorantství. Něco s tím člověkem není v pořádku, každopádně je to votravování a lidská Malost, měl by především přemýšlet o sobě a kde se v něm stala ta chyba a arogance... ale to už není, ani nebyla má věc. Zkus to příště u nějakěho politika, já nemám na kraviny a prázdný žvásty čas!
<reagovat 
čtenář tajnej čtenář - 1.9.2020 >




Motýlkem každý
den ..aspoň chvilku (( ...)).
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jj - vokoralé duše
starých (městských?) vlků už
prostě nezaujme asi /něžné
slůvko, ..., dívčí
povzdech, ..., holubičí „vrkúú" -

potřebují emoci svou td. narvat
do těžkých slov, …, do pivovarských
sudů/ do vulgarismů/ po kilech -
pak teprve, ve zdech
svýho osudu

zas chvilku cítit
můžou se snad
lehce -ne ..jako
jezevec- ale/ jako
..motýlek;..:).


:::::::::::::::::::...
Hezký den v
rámci možností, pane :)


<reagovat 
Čtenář - 14.11.2020 >


Julián se nám stále otevřeněji profiluje jako docela obyčejný fašoun. Možná právě tyhle sklony se pak v jeho básních projevují tou prapodivnou absencí upřímného citu, který poezii dodává onu prchavou, méně nápadnou, v žaludku šimrající krásu.
Je to určitě zajímavé sledovat.

NO KONEČNĚ SI NĚKDO VŠIML, PROČ TO JÁ, MILOUČKÁ BOHUNKA DĚLÁM. NUDLAJZ OPRAVDU REPREZENTUJE TYPICKÝ RYS DNEŠNÍ NET AMATER "TVORBY", TEDY TOTÁLNÍ LŽIVOST EMOCÍ. A ŽE BY TI ČTENÁŘI I DOŠLO, PROČ JAKO V RAUŠI STÁLE PŘIPOMÍNÁM EGILY A DALŠÍ SAMOZVANÉ REDAKTORY, KTEŘÍ SE O TENTO STAV ZASLOUŽILI, CO?

Ty hovado sprostý, jakej fašoun? Jula je citlivý, umírající, romský básník pičo! Koukej to hned odvolat, jinak... ty, ty... plantážníku!

NA ROVINU MU ŘÍKÁTE, K ČEMU DNESKA SLOUŽÍ, UŽ PO STÝ. a NECHÁPE ČÍM DÁL VÍC NIC. TZN DO JEHO SMRTI (CCA ZA DVACET AŽ TŘICET LET) MÁME TEDY NA TOTEMU O ZÁBAVU VYSTARÁNO. VŠAK TYHLE NATEKLÝ NEDOPORUČUJÍ REDAKTOŘI JEN TAK PRO NIC ZA NIC.


<reagovat 
Čtenář - 18.4.2020 > Julíku, aby na tebe někdo pěl ódy v novinách, musel bys ty noviny ponejprv sám založit a udržet v chodu. Stylem, který zvesela razí tvůj nedostižný vzor Babiš.

Jak jistě v příčetnějších momentech víš, jsi chudý, neúspěšný a neschopný. Dodnes pořádně neumíš pravopis. Navíc by pro tebe nikdy nikdo nepsal. Vždyť i tady píšeš jen pro sebe, a navíc jen ty sám.


<reagovat 
 Čtenář - 14.11.2020 > čtenář> vargoško, ty ses prej živila na slovensku tak, že si umíš nasrat do krku? tak to chci vidět, ty prasnice špinavá, to bys mohla předvádět v Talentu! Vy jste na Slovensku všichni tak šikovní cikáni?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.10.2022 > čtenář> protože nečtu závistivé anonymy, náhodně jsem "pro pobavení" vybral tento... je to dnes - 1.10. 2022 až pitoreskní (pro nevzdělanou pasačku krav ze Slovače-ve smyslu SMĚŠNÉ), jak se nenávistná Bohuňa umí mýlit, že?
HALÓÓ, Bohuňo!-to číslo zhlédnutí je 8100, halllóóó, a teď nám ukaž nějaké své DÍLO s takovým číslem! Ok, tak alespoň s 800 zhlédnutími!
aha, že takové dílo nemáš? jo, takhle, že nemáš žádné dílo? Ale to není pravda, že? Ty jich pár máš, ale protože se OPRÁVNĚNĚ bojíš srovnání, neúspěchu a posměchu, tak se schováváš za Poslední Inku, Vylitou mrdku, Zkoušku, Fackovací Annu ap., a když opakovaně vidíš ten DEBAKL, tak to radši smázneš, viď?!

RESUME je tedy jasné. Jsi závistivý nenávistný trpajzlík, který NIC neumí, jen obtěžuje ty schopné a nekonečně talentované, ale tvá frustrace je svým způsobem přece jen užitečná-přitahuje totiž k našim dílům pozornost. JSI UŽITEČNÝ IDIOT! Asi jako Kalousek, který rozumí financím stejně jako Pekarová, nebo já, IT!

Takhle Bohuňo, SÁM bych si lepší PR nevymyslel! Pro ty chytřejší... kdysi jsem podobné poradil Babišovi, aby vzal celou tu Malost, nesoudnost a zvrhlost jeho odpůrců, zapracoval na ní a otočil ji ve svůj prospěch! Povedlo se, že? Škoda, že ten vrah je covidista, protože manažer byl opravdu nejlepší, ale PÝCHA předchází pád...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 14.11.2020 > čtenář> BON, brava!
<reagovat 
 Čtenář - 1.10.2022 > j.f.julian> juldo, mně stačila pouhá věta o devíti slovech, abych dostala deset tisíc lajků.

Lajkůůů.

Na zhlédnutí se poměřují zoufalci.

Lajkůůů.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.10.2022 > čtenář> Bohuňo, PŘÁTELÉ, podívejte se na tu FAŠISTICKOU LUDRU!!
Bohuňo-lež má krátké nožičky, což už jsem ti tolikrát říkal, ale ty jsi prostě nepoučitelná.
Bohuňo, zase ses sama usvědčila ze lži! Ty jsi fakt jak ten Fiala!
TAK ZNOVU a polopatě pro totální hlupačku!

HALLLÓÓÓ-anonym nemůže nic, na to, aby ses mohla zúčastnit jakékoliv soutěže se musíš přihlásit, musíš umět napsat nějaké dílo, ale ty nám žádné ukázat nemůžeš, protože anonym žádné dílo nemá, nemá tedy ani lajky! Jestli se mýlím, tak nám to tvé dílko o 9 slovech (ty bys ani delší nezvládla, tak je to ztrapnění na druhou) ukaž! Moc tě o to s Análem prosíme!

Já se obávám, jak sama uvádíš, žes napsala opravdu jen 9 SLOV! To si asi připisuješ nějaké urážky na píšícího autora za své lajky, né? jinak to prostě není možné! Ale ty při své inteligenci jsi schopná úplně všeho!
Je to zábavné jak si sama sereš do huby a kálíš si sama na pazdráty. Podle mě jsi jen neschopná, nešťastná Tonda, kterou Písmák i Totem kdysi pro neschopnost vyrazil!

A ještě k tvému poslednímu ataku...
Opakuji se sice, ale někdo neznalý by mohl zcestně přemýšlet jako ty!...

Jenom a jenom počet zhlédnutí ukazuje na to, jak je autor oblíbený. Věř mi, že takových jako jsi ty, tedy opravdu zlých trpajzlíků tolik není, aby četli dokola díla, která se mu nelíbí! Ano, ty jsi příčina toho, že lidé se už bojí vyjádřit souhlas, obdiv, potlesk, že se vůbec BOJÍ publikovat, protože ví, že bys je sprostě napadla, nicméně na tomto webu, a abych nemluvil obecně, v mém případě a v případě mého žáka poetického - Analfagota je nad slunce jasné, o co tu jde! Už vůbec nemluvím o tom, že lidé nás čtou napříč politikou, rouškaři, chvilkaři a voliči 5SA, prostě, jsem si tím jist, že kdyby se jim naše básně nezdály dost dobré, tak by se PŘIHLÁŠENÍ ozvali, tak jako na jiných webech, a nepřihlášení by se vůbec neobtěžovali, tak jako každý zdravý a normální člověk. Tak, jako já, se nevracím k idiotům a nemocným psychopatům!

Gratulujeme ti a ČEKÁME na odkaz, kde posoudíme objektivně tvé famózní dílko o 9 slovech a deseti tisících lajcích! 😁😎💩💩💩

<reagovat 
 Čtenář - 1.10.2022 > j.f.julian> Ty jsi tu zanechal víc děl než rusáci takticky utíkající do řiti, ale nedostal jsi vůbec žádný lajk, tak co to je za argument, julo?

No?

Přece nebudeš z bohuňky loudit jejích oku lahodících devět geniálně založených slov. Ještě by ses to od ní naučil. My tě chceme jako hyperproduktivního diletanta. Tak tě (pomyslně) lajkujem :)

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.10.2022 > znovu-anonymy nečtu, čekám na dílo Bohuni a to je jistě přihlášený nick, díky za pochvalu mého díla, příště ale s přihlášením!
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter