Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 6.12.2020 (12:57:16)
PRO ZLODĚJKU A DEBILNÍ VARGOŠKU - CHCI JEN KOMENTÁŘE K DÍLU, NIC VÍC, ŽÁDNÝ VÝSTŘIKY MINDRÁKŮ HOVAD A ZAKOMPLEXOVANEJCH ČŮRÁKŮ, na to ti seru, prašivá svině!


Poznámky k tomuto příspěvku
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> To bych se musel oženit s tebou :D
<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Je pravda, že tyhle Saxany jsou za svíčky, masti, hadí oleje, koupelové soli ze sopečných kráterů, léčivé kameny a zaručené zprávy o brzkém příletu mimozemšťanů ochotnė smáznout celoroční výdělky misogynních hovad

<reagovat 
 Čtenář - 7.12.2020 > čtenář> Tak tak, nudlmajz. Chceš-li poznat ženy, které přezíravě odmítají dary v podobě cetků, protože si na ně vydělají samy barvením originálních triček, a které navíc umějí dát nohu za hlavu, musíš vynikat něčím víc než vrozeným čůráctvím, o které ses nijak nezasloužil. Musíš chodit elegantně ošacen v alobalu. Od hlavy žaludího tvaru až k patě.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 7.12.2020 > čtenář> Uznej, že ji´si v etickém rpůseru. Jsem nevinná, maximálně si dám jointa a pomáhala jsem vyhrát světovou válku.

Vyplývají z toho dvě věci.
1. zbláznila jsem se z takových kokotů jako jsi ty a můžeš za to.
2. Říkám pravdu a je to děsivý, protože jsi přiblbo, notabene staršího ročníku, godzilla ze starého věku a tisíciletí. Materialistický ateista maximálně věřící v patriarchát. Promiň Julo, ale alieni ti musí znásilňit mozek, jsi hovado a kdyby ti nepomohli, chcíp by si při solárním záblesku.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 7.12.2020 > čtenář> Jako vždy mám svoji specifickou vibraci - tragikomické milosrdenství křížené schopností zabíjet a uvádět v úžas. Jsem nadšená, jak nejsem schopná vyjít mimo svoji frekvenci. A to se ze mě 666 - bestie - drako imperium - NWO - atd. pokusilo udělat přes dimezionální působení skrz high-tech alienů - poslušného člověka. Mě. Mě to nejde. Jsem fakt nablblá slovanka.

Julo, s tebou dodržovat kosmický zákony vůbec není prdel. Tvé působení nízkofrekvenčního ČLOVÉKA mi velice hrubě připomíná nehezké doby válek proti globálně mocenskému systému.

Představ si, julo, že tam sedí banda idiotů tvého ražení - fašistický sexisti (ale přeci jen jsi víc básník) - a ty maj v prackách časoprostorový mačkátko na člověka. Zkusili to na mě. Zemřeli.
Oni nechápali, co to je časoprostorová technologie a kosmický zákony. Víš jak, do těch bunkrů by správně měli jenom ty, co uměj levitovat.
<reagovat 
 Čtenář - 8.12.2020 > čtenář> Když se přitoulá kočka a přitulí se, nakrmím ji. Hovořil jsem do nekonečné zelené spirály s bohem. Fandím sharing economy, nevztáhne-li se na manželku a náš vztah. Dokonce mám rád ženy. Takže jsem v etickém průseru, který je tvůj, protože jsi asi přeci jen píča, kačko.
<reagovat 
 skleník Zednář (Občasný) - 8.12.2020 > čtenář> 





Vlastě je tě škoda, celkově se orientuješ. Ale jsi nepoučitelný. Kolikrát si to už zažil (jako vcm všichni z tý vaší amlití party z cca před 15leti)? To je furt vtípky, básnická licence, vlastní svět umělce a... najednou ty ufony fakt vidíš. A už si to zase frčíš na kopeček. Po pátý, po desátý? A já ti tu dovolenou v Bohnicích bude muset jako vždy dotovat ze svýho zdravotního pojištění. Ej, kdybys byla aspoň fakt piča, s chutí bych ti vložil do života krátký zážitek, který by tě na rozhraní šoku, vrcholného blaha, představ věčnosti a opravdický bolesti přeci jen mohl probrat. Ale pokuds to nezvládl okolo třiceti, později by to byla nelehká práce i pro tak usměvavého parchanta, jako jsem já.




A body pro nudlu, bude mít radost, ač... atd.

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 8.12.2020 > čtenář> Člověk by se u toho chtěl aspoň smát, ale veselé je jen oslovení demente. Škoda.
<reagovat 
čtenář Dík - 8.12.2020 > To asi není překvapení, že dvorní letitý julánův dement nepozná, když má stvoření pičku. Ani že nepozná dialog, když tady roky vede monolog paralelně s julkovým zneužíváním slovních projimadel. Dokonce ani to, že nerozezná dvě autonomní bytosti, když tady roky stalkuje šedesát pět julkových identit a skandálně odhaluje jednu za druhou.

Ale ten paradox, že tu nad kýmsi slavnostně láme svou impotentní hůlku, takže už není možné jej přeříznout, ten naštěstí aspoň trochu překvapí. A pobaví :)

Ono ty kecy o svém zdravotním pojištění a hrazení komusi cosi z něj jsou naprosto jistotním završením duševního vývoje blbce. Jakmile člověk uvěří ve své daně a své zdravotní pojištění, přihlížející mají jistotu, že to je konec. Že snaha dotyčného blbečka cosi pochopit vyvrcholila neschopností pochopit tak primitivní zařízení, jako je tenhle systém, ovšem s pocitem, že pochopil vlastně úplně vše.

Dobře se dívejte, děti. To je ten typ dementa, který opravdu bude srát vaše děti, budou-li mít mozek a nějaké to srdce.

A to se snažil být nad věcí, a je mimo. To se snažil být při zemi, a je přízemní. To je ten blbokvas, z kterého potom rostou juliáni a kačky tohoto světa.

Děkujeme ti, blbečku.
<reagovat 
Čtenář - 8.12.2020 > všechno vim, všude sem byl dvakrát. ale kde se v těhlech bere naděje, že se s nima budu bavit, to fakt nepoberu nikdy.
<reagovat 
Čtenář - 9.12.2020 > A toto tu někdo i čte?
<reagovat 
 Čtenář - 9.12.2020 > čtenář> 



tuto toto totem
nečte ani hoten toten


<reagovat 
kodet (Občasný) - 9.12.2020 > anonymy nikdo
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter